Rutine de antrenament superset rata pierderii de grasime

Rutina de sprint pentru pierderea de grasimi

rutina de sprint pentru pierderea de grasimi

E-mail: [email protected] Multe forme diferite de cardio te pot ajuta să fii slab și rupt. Din păcate, multora nu le place să facă cardio, deoarece poate fi plictisitor și monoton.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Cardio doldrums încalcă prima regulă de fitness: Cel mai bun antrenament este cel care te face să te întorci pentru un alt antrenament. Acesta este motivul pentru care este atât de important să implementăm cardio rapid, eficient și distractiv. Așa că, în loc să-ți dau o singură alegere, îți ofer două: funie de sărit și sprint.

Fiecare vă poate transforma într-un piromaniac care arde grăsime.

Cele mai bune exerciții pentru a scăpa de bărbați Boobs Rutină de pierdere de grăsime pentru bărbați În doar câteva minute pe zi, puteți arde grăsimea și puteți menține aptitudinile la domiciliu fără a trebui să mergeți la sala de gimnastică. Nu sunt necesare echipamente sau autocare, toate exercițiile pot fi efectuate doar cu greutatea corporală. Această aplicație rapidă de pierdere în greutate vă permite să aveți expertiza specialiștilor în fitness și dietă cu un singur clic, fără a fi nevoiți să apăsați vreodată la sală.

Să începem cu sfoara, care trebuie să fie unul dintre cele mai bune antrenamente cardio cu ardere în grăsimi existente. Nu numai că îți funcționează plămânii, dar îți tonifică și picioarele și corpul inferior. Creierul tău se va simți mai bine.

rutina de sprint pentru pierderea de grasimi

Sfoara poate produce un zgomot important al endorfinelor. Beneficiile nu se termină acolo, deoarece sfoara de sărituri este Convenabil: Îți poți împacheta funia rutina de sprint pentru pierderea de grasimi sărit în valiză sau rucsac și poți să o iei oriunde în lume. Eficient: Sfoara poate să ardă până la 1.

Ieftin: O sfoară nu ar trebui să vă coste mai mult de 10 USD la un magazin local de articole sportive.

rutina de sprint pentru pierderea de grasimi

Sunteți o mașină de ardere cu grăsimi ridicate! A doua mea alegere, sprintul, este și mai ieftină.

Poate ajuta creatina cu pierderea de grasime |

Incorporez sprinturile în rutina mea de antrenament săptămânal. De ce? Îmi crește rata metabolică de zile întregi, menținând metabolismul să tragă pe toți cilindrii de-a lungul săptămânii. Nu numai că sprintul este excelent pentru pierderea de grăsime, dar vă poate sculpta picioarele extraordinar. Când sprint, acceleratoarele tale sunt cvadricepsul și decelerațiile sunt hamstrings-ul tău. Din acest motiv, sprintul este, probabil, cel mai bun exercițiu de picioare pe care îl puteți aplica fără a atinge o singură greutate în sala de sport.

  • Rutine de antrenament superset rata pierderii de grasime |
  • Planificări de antrenament Sprint Sprintul declanșează o pierdere mai mare de grăsime.
  • Metabolismul de grăsime pierde în greutate
  • Modalități ușoare de a pierde grăsimea de burtă inferioară
  • Poți să pierzi grăsimea curată
  • Tc chemo pierdere în greutate

Sprintul și exploziile metabolice rezultate, de asemenea, păstrează mai bine masa musculară slabă decât ședințele cardio mai lungi și mai lente. Acesta din urmă poate fi de fapt catabolic. Observați cum apar cei mai mulți alergători de maraton, față de sprintele slabe și musculare.

Un antrenament bun de sprint nu se încheie cu plămânii și picioarele. Sprinting-ul impozitează și abdominalele și restul miezului. Încercați acest lucru: stați și ridicați piciorul în aer Imaginați-vă că ați sprint timp de de metri Susțin că o rutină solidă de sprint poate servi ca o rutină de sine stătătoare.

Dacă credeți că asta este bun, uitați-vă la abs.

Interesant

Dacă alergi destul de repede, grăsimea nu se poate menține. Ouăle au spatele la asta. Multe studii au arătat că sprintul este mai eficient pentru pierderea de grăsime decât cardio cu intensitate mică. Cercetătorii australieni au avut 15 femei care au efectuat sesiuni cardio de 45 de minute și au comparat rezultatele lor cu 15 femei făcând intervale de intensitate mare.

Ciclistii HIIT au pierdut de șase pierde greutatea bazată pe forma corpului mai multe grăsimi corporale în doar 15 săptămâni! Asta e o nebunie! Rețineți că puteți face intervale de intensitate ridicată prin sprint sau sărituri.

Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™

Adăugați aceste antrenamente dinamice la rutină de câteva ori pe săptămână. Presupunând că alimentația dvs. Recomandat pentru tine Forța începătorului: Unde te clasează? Nou pentru ridicare și nu sunteți sigur de unde să începeți? Am zguduit BodySpace și am scos numere novice pentru trei ascensoare mari.

rutina de sprint pentru pierderea de grasimi

Consultați aceste statistici și vedeți unde vă măsurați. Ajută la prevenirea durerilor inutile și recuperează-ți pasul lin cu aceste mișcări! Sărbătoarea ca o fiară Toată lumea se obosește de zguduiruri din când în când.

rutina de sprint pentru pierderea de grasimi

Când se întâmplă, mâncați-vă zerul cu aceste rețete de gustări aprobate de fitness! Construiți dimensiunea și forța cu o pauză alternativă de repaus Rest-pause este o tehnică clasică de antrenament care poate fi folosită pentru a crește dimensiunea sau rezistența. Obțineți cele mai bune din ambele lumi cu această nouă învârtire de la Jim Stoppani, doctorat!