Cum să slăbești într-o săptămână

Mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate

Avertizare În ciuda faptului că este necesar să slăbești pentru a menține un stil de viață sănătos, mulți oameni se tem de gândul de a urma o dietă, deoarece nu vor să-i fie foame.

Cu toate acestea, cu unele cunoștințe și ceva efort, puteți pierde în greutate fără a vă simți foame. Pași Metoda 1 din 3: Alegeți alimentele care vă ajută să rămâneți plini Controlul caloriilor.

Caloriile sunt o parte importantă a gestionării greutății, dar nu vor aduce beneficii organismului dacă caloriile nu provin din surse alimentare nutritive. Ar trebui să obțineți calorii numai mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate alimente bogate în nutrienți, astfel încât să puteți mânca mult și să adăugați substanțe nutritive pentru a vă menține corpul sănătos. De exemplu, există aproximativ de calorii în de grame de cartofi prăjiți în magazinele de fast-food.

Cu toate acestea, g piept de pui conține doar de calorii. Multe vitamine precum vitamina B, vitamina C, fierul și magneziul se găsesc și în alimentele bogate în proteine.

Adesea, ne va fi foame pentru că nu avem suficiente nevoi nutriționale. Prin urmare, trebuie să vă creșteți aportul de proteine, carbon-hrați și grăsimi sănătoase. Alimentele cu conținut scăzut de glicemie și bogate în fibre vă mențin plin pentru o lungă perioadă de timp, împiedică digerarea foamei mai lent decât cerealele rafinate și ajută la reglarea zahărului din sânge.

În schimb, carbohidrații cu conținut ridicat de amidon trimit semnale către organism pentru a stoca grăsimea. Evitați cât mai mulți carbohidrați rău dacă doriți să vă controlați apetitul.

Sunt morcovi sanatosi pentru tine cand incerci sa slabesti? - Dieta si pierderea in greutate

În loc de alimente bogate în glicemie, cum ar fi orezul alb, cereale instant, amidon de porumb, pâine albă, cartofi la cuptor și porumb, mâncați alimente cu conținut scăzut de glicemie, cum ar fi orezul brun, ovăz tăiat și făină de tărâțe. Alegeți alimente care vă ajută să rămâneți plini. Faceți o listă cu alimentele pe care le puteți încorpora în dieta dumneavoastră. Apoi, gândiți-vă la modul în care le veți folosi și apoi cumpărați pe lista corectă.

Legumele care sunt atât sărace în calorii, cât și pline pentru perioade lungi de timp includ: spanac, broccoli, roșii și morcovi. Incorporați aceste legume în salate și ca garnitură la fiecare masă. Legumele vor contribui la furnizarea nutrienților, cum ar fi vitaminele și mineralele esențiale în mese.

Cum să slăbești într-o săptămână - Sfaturi simple de urmat acasă

Fructele cu conținut scăzut de calorii, care se umple rapid, includ fructe de pădure și mere. Mănâncă fructe proaspete pe tot parcursul zilei pentru a oferi energie și a reduce caloriile. Laptele animal cu umplere rapidă include lapte fără grăsimi și brânză de vaci fără grăsimi. Carbohidrații sănătoși, saturați, includ orezul brun, quinoa și pâinea integrală.

mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate

Evitați consumul de sodă și băuturi răcoritoare. În schimb, bea multă apă. Uneori, senzația de foame poate fi un semn că ești deshidratat. Apa potabilă va ajuta la controlul foametei și la reducerea semnificativă a foametei. Fără aceste alimente în casa ta, vei avea mai puține pofte.

Mâncați un mic dejun hrănitor. Multe alimente pentru micul dejun conțin prea mulți carbohidrați și prea puține proteine, ceea ce îți face foame rapid.

mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate

Aflați cum să mâncați într-un spațiu relaxant. Luați cel puțin 20 de minute pentru a mânca o masă sau o gustare.

Ce faceți atunci când încercați să scăpați în greutate?

Mănâncând încet îi dă creierului tău timp să semnaleze că ești plin. Mâncarea lentă te ajută să eviți să mănânci mai mult decât ai nevoie. Mănâncă câteva mese mici pe zi. Ar trebui să înlocuiți 3 mese mari cu 6 mese mici pe zi. Există dovezi care sugerează o asociere între consumul regulat și IMC scăzut.

Se crede că a mânca regulat te face să te simți plin pe tot parcursul zilei, deoarece nivelul tău de energie și glicemia vor fi mai stabile. Proteinele trebuie incluse în fiecare masă și gustare.

Este bun pentru a pierde în greutate. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Acest lucru vă va menține mai plin mai mult timp. Fasolea, carnea slabă și nucile sunt bogate în proteine. Încercați să mâncați gustări ca brânza proaspătă înainte de a merge la culcare. Este nevoie de mai mult timp pentru ca organismul să descompună proteina cazeinei din brânză; astfel, metabolismul are loc toată noaptea.

mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate

Înlocuiți deserturile dulci cu fructe. Un singur răsfăț poate strica efortul pentru o săptămână întreagă. De exemplu, o felie de tort de brânză conține peste de calorii. În schimb, dacă vrei să mănânci dulce, mănâncă o bucată de fruct.

Motivul real pentru care nu poți pierde în greutate - De ce dietele nu funcționează - Sănătate

Deserturile dulci conțin adesea carbohidrați care sunt nesănătoși pentru corpul tău, ceea ce îți face foame rapid. Dacă doriți un tratament rece, încercați struguri congelați sau afine. Alternativ, puteți purea o banană și puteți adăuga o linguriță de miere de cafea pentru a vă bucura.

Limitați să mâncați afară: Restaurantul se concentrează doar pe servirea mâncărurilor delicioase, nu a alimentelor sănătoase.

  1. Nu programele de pierdere în greutate vă spun exact ce ar trebui să fie planurile dvs.
  2. Cum putem scăpa în greutate pe arme

Nu numai că te face să fii atras de mâncarea proastă, dar și să mănânci afară îți mărește capacitatea de a comanda excesul de calorii. De exemplu, puiul la grătar de rozmarin și usturoi la multe restaurante conține de calorii; Când mâncați feluri de mâncare suplimentare, puteți încărca până la peste de calorii pe masă, fără să știți.

Calculați-vă IMC indicele de masă corporală pentru a evalua dacă greutatea dvs. IMC este o măsură a grăsimii corporale bazată pe înălțime și greutate. Rețineți că, deși nu este un exemplu perfect de greutate un pic confuz atunci când este combinat cu masa muscularăIMC este văzut ca o estimare relativ adecvată. Nu ar trebui să încercați să slăbiți dacă greutatea dvs. Un IMC mai mic de 18,5 este considerat subponderal.

Un IMC de 18,99 este considerat greutate normală. Un IMC de ,99 este considerat supraponderal. Un IMC de ,99 este considerat a fi obezitatea de nivel 1. Un IMC între 35 și 39,99 este considerat obezitate din categoria 2. Un IMC peste 40 este considerat obezitate.

Calculați câte calorii puteți mânca. Pentru a pierde în greutate, ar trebui să vă cunoașteți rata metabolică bazală BMR. BMR arată câte calorii arzi pe zi când nu faci nimic.

Acest indice se bazează pe greutate, înălțime, vârstă și sex. BMR-ul fiecărei persoane va fi diferit. De exemplu, o femeie în vârstă de 50 de ani, înaltă de cm și cântărind 45 kg, a ars doar de calorii.

mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate

În schimb, o femeie de 20 de ani, înaltă de cm și cântărind 90 kg, arde de calorii atunci când nu face nimic. Reglați BMR pentru nivelul de activitate. Cantitatea de calorii arsă de corp în fiecare zi va varia în funcție mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate nivelul de activitate.

mâncați sănătoși dar nu puteți pierde în greutate

Cu cât ești mai activ, cu atât metabolismul va fi mai rapid și cu atât arzi mai multe calorii. Puteți utiliza ecuația Harris Benedict pentru a calcula câte calorii arde de fapt corpul dumneavoastră într-o zi.

Articole recomandate Pierderea în greutate într-o săptămână este posibilă dacă faci schimbările corecte în obiceiurile tale și adopți un mod de viață sănătos.

Rezultatele vă vor spune câte calorii trebuie să adăugați pentru a vă menține greutatea actuală. Trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi pentru a slăbi. Există aproximativ de calorii în 0,5 kg de grăsime, deci pentru fiecare de calorii pe care le arzi, vei pierde 0,5 kg.

Iată 7 aspecte importante prin care puteți pierde în greutate cu succes

Ar trebui să reduceți aportul caloric actual la de calorii pe zi, dar nu mai puțin de de calorii pe zi pentru femei și nu mai puțin de de calorii pe zi pentru bărbați. Puteți mânca cu de calorii mai puțin și puteți arde încă de calorii prin exerciții fizice. Rețineți că cu cât greutatea este mai mică, cu atât este mai lungă perioada de slăbire sănătoasă. Deci trebuie să ai răbdare. Încercați ceva ce nu ați mai încercat până acum. Puteți căuta ingrediente necunoscute într-un supermarket sau magazin specializat.