Pierderea somnului și a grăsimilor cum afectează corpul Blog Sitrainer

Pierderea de grăsime și somn

Mănâncă brânză de vaci.

Înțelegeți cât de important este somnul pentru pierderea în greutate.

Shutterstock Evitarea completă a alimentelor înainte de culcare poate fi de fapt rău pentru obiectivele de slăbire. În primul rând, a merge la culcare cu o burtă zgomotos face ca adormirea să fie dificilă. În al doilea rând, persoanele care se trezesc senzație de foame sunt mult mai susceptibile de a porni la un mic dejun mare.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei

Aveți puțină brânză de vaci înainte de culcare. Shutterstock Făcând același lucru în fiecare seară, cu cel puțin o oră înainte de culcare, programezi de pierderea de grăsime și somn declanșatoarele de somn. Acești factori declanșatori pot include scrierea în jurnalul de somn, o gustare cu brânză de vaci sau orice alt articol din această listă. De-a lungul timpului, creierul tău va începe să asocieze aceste lucruri cu ora de culcare și te va urmări rapid în somnul care arde grăsimile.

Shutterstock Postul de noapte - alias închiderea devreme a bucătăriei - vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate, chiar dacă mâncați pierderea de grăsime și somn multe alimente pe tot parcursul zilei, potrivit unui studiu din jurnal Metabolismul celular. Cercetătorii au pus grupuri de șoareci pe o dietă bogată în grăsimi și bogată în calorii timp de de zile.

pierderea de grăsime și somn

Jumătate dintre ei au fost lăsați să ciugulească pe tot parcursul nopții și al zilei pe o dietă sănătoasă și controlată, în timp ce ceilalți au avut acces la alimente doar opt ore, dar au putut mânca orice doreau. Rezultatul interdicției alimentare de 16 ore? Șoarecii care au postit au rămas slabi, în timp ce șoarecii care au urmărit în jurul valorii de ceas au devenit obezi - chiar dacă ambele grupuri au consumat aceeași cantitate de calorii!

Shutterstock Antrenamentul înainte de somn poate ajuta cu adevărat la optimizarea greutății pe care o pierdeți în timpul somnului. Potrivit unui jurnal publicat în Jurnalul internațional de nutriție sportivăsubiecții care au efectuat exerciții de rezistență s-au bucurat pierderea de grăsime și somn o rată metabolică mai mare de odihnă pentru o medie de 16 ore după antrenament.

Dacă lucrați de obicei la prima oră dimineața, pierderea în greutate a pierderea de grăsime și somn nu va fi afectată de acea creștere metabolism. Du-te mare, du-te acasă, apoi intră în pat.

Shutterstock Nu este nimic mai frustrant decât să te uiți la ceas toată noaptea și să te înjuri pentru că nu ai reușit să pleci la 1 dimineața, la 2 dimineața și, din nou, la 3 dimineața. Cu siguranță nu ajută lucrurile.

pierderea de grăsime și somn

Liniștește-te de faptul că simpla relaxare a minții și a corpului te va ajuta să te întineri în locul somnului onest până la bunătate. Odată ce nu sunteți atât de încântați de incapacitatea dvs.

Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului.

Shutterstock Dacă nu ajungeți nicăieri după 20 de minute de relaxare, ridicați-vă din pat, părăsiți dormitorul și faceți ceva liniștit și nestimulant. Încercați să citiți o carte sau să răsfoiți un catalog. Shutterstock Având o shake proteic înainte de a lovi sacul, poate crește metabolismul, potrivit unuia Studiul Universității de Stat din Florida.

Cercetătorii au descoperit că bărbații care au consumat gustări bune seara, care includeau 30 de grame de zer sau de cazeină, au avut o rată metabolică mai mare de repaus în dimineața următoare decât atunci când nu mănâncă nimic. Proteinele sunt mai termogene decât carbohidrații sau grăsimile, ceea ce înseamnă că corpul tău arde mai multe calorii digerându-l.

Poate că rigamarola de a te îmbrăca și de a merge la sală după lăsarea întunericului nu este pentru tine și asta este pierderea de grăsime și somn înțeles. Dar asta nu înseamnă că nu vă puteți folosi greutatea corporală pentru un antrenament rapid înainte de culcare. Conform Combate grăsimea autor Jeff Andersonexercițiile de greutate corporală vizează mușchii într-un mod unic datorită efectului de combatere a gravitației. Exemplele acestor exerciții includ flotări, fluturări, scufundări și genuflexiuni cu greutate corporală.

Shutterstock Gândurile la o zi încărcată care vă vâjâie în jurul capului nu vă vor ajuta să ajungeți în starea potrivită pentru o schimbare de somn relaxantă de 8 ore. Încercați să scrieți tot ce trebuie să faceți a doua zi. Vă poate face viața să pară mai ușor de gestionat.

pierderea de grăsime și somn

Adăugarea unor astfel de activități la rutina de dinainte de culcare vă poate ajuta să ardeți grăsimea din burtă. Puncte bonus dacă puteți face un pic de antrenament de rezistență imediat înainte de sesiunea cardio târzie. Studiile arată că cardio-ul este mai eficient dacă îl faci imediat după exerciții de haltere sau de greutate corporală. Shutterstock Un nou studiu frapant publicat în jurnal Diabet sugerează că pur și simplu sablarea aparatului de aer condiționat sau scăderea căldurii în timpul iernii ne pot ajuta să atacăm grăsimea abdominală în timp ce dormim.

Temperaturile mai scăzute sporesc în mod subtil eficiența depozitelor noastre de grăsime brună - grăsimile vă mențin calde, ajutându-vă să ardeți grăsimea stocată în burtă.

Pierderea somnului limitează pierderea de grăsime - ScienceDaily

Participanții au petrecut câteva săptămâni dormind în dormitoare cu temperaturi diferite: un neutru de 75 de grade, un răcoros de 66 de grade și un calmant 81 de grade. După patru săptămâni de somn la 66 de grade, subiecții aproape și-au dublat volumul de grăsime brună. Și da, asta înseamnă că au pierdut grăsimea abdominală. Shutterstock Un studiu UCLA dintre unele dintre ultimele triburi de vânătoare-culegătoare rămase din lume au observat că scăderile de temperatură au fost un indiciu important de somn pentru înaintașii noștri paleolitici.

Nu mai dormim atât de mult sub stele, dar puteți recrea o scădere de temperatură asemănătoare apusului, făcând o pierderea de grăsime și somn sau un duș fierbinte.

Scufundarea s-ar putea să-ți adâncească și să te adoarmă mai repede.

Pagina principala Insomnie și grasă? La urma urmei, Weight Watchers ar fi ultimul atunci când vine vorba de slăbit în mod eficient. În astfel de situații, cel mai bine este doar să zâmbești și să găsești rapid calea de ieșire, chiar dacă cineva ar dori să răspundă că, în ciuda tuturor încercărilor și a anilor de schimbări alimentare, este chiar mai gras decât înainte! Este puțin probabil să-și poată explica ea însăși eșecul, dar există câteva abordări: A alternat întotdeauna între alimentația excesivă și dietele excesive, cu prea multă mâncare de ceva timp și prea puțin de ceva timp.

Shutterstock Anumite mirosuri îți pot face gura apă, iar altele îți pot suprima pofta de mâncare. Un studiu publicat în Jurnalul de Medicină Neurologică și Ortopedică a constatat că oamenii care adulmecau mentă la fiecare două ore pierdeau în medie 5 lire sterline pe lună! Banana, mărul verde și vanilia au avut efecte similare. Luați în considerare arderea unei lumânări de menta până când vă îndreptați spre culcare pentru a umple camera cu mirosuri slăbitoare.

Dacă nu doriți să vă deranjați să suflați lumânări înainte de a întoarce capacele, încercați să adăugați câteva picături de ulei de mentă în pernă. O ceașcă mică de ceai de mentă care se întâmplă să fie una dintre acestea cele mai bune ceaiuri pentru slăbit este o altă opțiune care merită încercată.

Shutterstock Potrivit lui Anderson, noi cercetări sugerează că este posibil să detectați grăsimea corporală din abdomen.

pierderea de grăsime și somn

Înainte de a lovi cearșafurile, faceți un set uriaș de crăpături, crunch-uri inversate și cuțite laterale. Apoi du-te la culcare în siguranță, știind că ți-ai dat corpului un pic de ajutor în schimbarea acelei anvelope în timp ce ești eliminat.

Shutterstock Expunerea la lumină noaptea nu doar vă întrerupe șansele de a dormi o noapte grozavă, ci poate duce și la creșterea în greutate, potrivit unui nou studiu publicat în Revista Americană de Epidemiologie. Sunteți gata pentru unele controverse? Consumul de carbohidrați înainte de culcare pierderea de grăsime și somn să nu fie o idee proastă dacă doriți să slăbiți!

Șaptezeci și opt de membri obezi ai Poliției israeliene au luat parte la un Studiu clinic randomizat pe 6 luni. Grupul de control a consumat o dietă similară, cu excepția faptului că aportul de carbohidrați a fost răspândit pe tot parcursul zilei.

După șase luni, grupul care a consumat majoritatea carbohidraților noaptea a pierdut puțin mai mult în greutate și grăsime corporală și a înregistrat reduceri mai mari ale circumferinței taliei. Vrei să încerci? Pierderea de grăsime și somn dintre acestea cei mai buni carbohidrați sănătoși!

Shutterstock Până când ți-ai petrecut timpul pe această bobină muritoare, vei fi petrecut până la 30 de ani adormit.

pierderea de grăsime și somn

Pentru a profita la maximum de această investiție, ar fi bine să-ți dai seama ce postură de dormit ți se pare cea mai restabilitoare, apoi să-ți construiești patul în jurul ei. Puteți face acest lucru cumpărând salteaua și perna potrivite pentru a atenua orice zone de disconfort.

Dacă dormiți pe partea laterală, punerea unei perne între picioare va reduce la minimum solicitarea de răsucire a spatelui inferior, cum să eliminați grăsimea timp ce durerile de șold pot fi diminuate folosind un saltea pentru a vă înmuia și contura corpul. Shutterstock Cu cât aducem mai multe electronice în dormitor, cu atât ne îngrașăm - mai ales în rândul copiilor.

Un studiu în Obezitate pediatrică jurnalul a descoperit că copiii care se răsfrâng în strălucirea nocturnă a unui televizor sau computer nu se odihnesc suficient și suferă de obiceiuri de viață pierderea de grăsime și somn. Cercetătorii au descoperit că studenții cu acces la un dispozitiv electronic au fost de 1,47 ori mai susceptibili de a fi supraponderali decât copiii fără dispozitive în dormitor.

  • 26 de lucruri înainte de culcare pentru a slăbi - Pierdere În Greutate
  • Insomnie și grăsime Cum afectează odihna nopții pierderea de grăsime!
  • Pierdere în greutate livonia mi
  • Adaugă în coș Oamenii din toată lumea adoră NightBurn!

Aceasta a crescut la 2,57 ori pentru copiii cu trei dispozitive. Chiar dacă sunteți un adult matur, cel mai bine este să vă lăsați iPad-ul în sufragerie.

Shutterstock Utilizați o aplicație precum F. Funcționează eliminând oboseala ochilor de la lumina dură care inhibă producția de melatonină. Melatonina este hormonul responsabil de reglarea ritmurilor somnului. Cele mai recente iPhone și iPad-uri au o funcție integrată similară numită Night Shift.

Shutterstock Chiar aveți o citire exactă despre cât dormiți sau nu dormiți?

pierderea de grăsime și somn

Este întotdeauna cel mai bine să lucrați din date, chiar dacă sunteți cel care înregistrează calitatea și durata somnului. Pur și simplu enumerați fiecare oră completă în care dormiți în pat și fiecare oră parțială inclusiv pui de somn. Apoi notați evenimentele care v-ar fi putut influența somnul. Te-ai exercitat în acea zi? Bea multă cafea? După două săptămâni, citiți totul, căutând modele. Rezultatele vă pot surprinde - și vă pot ajuta cu obiectivele de slăbire.

Impactul somnului asupra modului de viata

Apropo de jurnale, poți ține și un jurnal alimentar pentru a pierde în greutate. Aflați cum Ghidul expert pentru păstrarea unui jurnal alimentar pentru pierderea eficientă în greutate. Shutterstock De ce? Ei bine, mai întâi va preveni sforăitul. Asta nu numai că îți va îmbunătăți somnul, ci și somnul oricui altcineva în urechi.

În al doilea rând, oferă mai multă oxigenare, astfel încât să puteți respira adânc, care ajută la relaxarea corpului. Folosiți pierderea de grăsime și somn Breathe Right dacă sunteți înfundat. Shutterstock Acordați atenție momentelor în care vă simțiți și performați la maxim, când vă treziți în mod natural fără ceas cu alarmă și când începeți să vă simțiți somnoros seara.

Adăugați aceste informații în jurnalul dvs. O evaluare online gratuită la Center for Environmental Therapeutics vă poate ajuta să găsiți tipul dvs. Shutterstock Mâncarea frecventă a meselor mici, bogate în nutrienți, pe tot parcursul zilei servește menține-ți metabolismul ticăit și vă va asigura că corpul dvs. În plus, consumul frecvent vă va asigura că pofta de mâncare este ținută sub control, ceea ce va reduce orice poftă pe care o aveți la trezire.

Pentru câteva idei la mijlocul mesei, verificați-le 50 de idei de gustări sănătoase pentru a vă menține subțire.