Poti sa slabesti in 4 saptamani

Dieta indiana 4 saptamani. De ce a apărut dieta indiană vegetariană?

Distribuiti pe Facebook Dieta indiana originala este una bazata pe preferintele culinare ale locuitorilor Indiei, care, practicanti de hinduism, au un meniu care favorizeaza plantele.

Beneficiile dietei indiene

Indienii au o dieta preponderent lacto-vegetariana, ceea ce inseamna ca acestia consuma multe fibre, care ajuta digestia si accelereaza metabolismul. Lactatele asigura necesarul de proteine si calciu. Dieta indiana originala promite o pierdere in greutate de circa 5 kilograme pe saptamana si detoxifierea organismului. Citeste si: Dieta disociata reguli si meniu. Imediat se vede, mi se retrage burta din primele zile. Pare insa destul de restrictiva.

Nu este pe gustul meu din doua motive: exclude carnea, iar in una din zile trebuie sa consum doar fructe.

Rezultatele dietei indiene

Dieta indiana este bogata in alimente nutritive ca cerealele, leguminoasele, grasimi sanatoase, lactate si fructe. Condimentele indiene joaca dieta indiana 4 saptamani ele un rol important in pierderea in greutate. Turmericul, cel mai folosit condiment in aceasta tara, are proprietati antiinflamatorii si antibacteriene. Dieta indiana originala: ce poti sa mananci daca vrei sa tii aceasta dieta Legume: rosii, spanac, vinete, ceapa, conopida, ciuperci, varza etc Fructe: inclusiv mango, papaya, rodie, guava, portocale, litchi, mere, pepene galben, pere, prune, banane Nuci si seminte: migdale, arahide, fistic, seminte de dovleac, seminte de susan, etc Leguminoase: fasole, mazare, linte, naut Radacinoase: cartofi, morcovi, cartofi dulci, napi Cereale integrale: orez brun, orez basmati, mei, hrisca, quinoa, orz, porumb, paine integrala, amarant, sorg Lactate: Branza, dieta indiana 4 saptamani, lapte, kefir, ghee Ierburi si condimente: Usturoi, ghimbir, cardamom, chimen, coriandru, boia de pierde greutatea de la arme și înapoi, curcuma, piper negru, schinduf, busuioc etc Grasimi sanatoase: lapte de cocos, lactate cu continut scazut de grasimi, avocado, ulei de nuca de cocos, ulei de mustar, ulei de masline, ulei de arahide, ulei de susan, ghee Surse de proteine: Tofu, legume, lapte, nuci si dieta indiana 4 saptamani Vezi si: Meniu pentru dieta la ore fixe.

Ce sa mananci ca sa slabesti Dieta indiana: meniu pe 7 zile Am studiat mai multe menuri pentru dieta indiana, insa, din pacate, multe dintre ele nu pot fi aplicate si in Romania.

Acestea contin mancaruri traditionale indiene, pe care noi nu stim sa le facem si ne-ar lua o multime de timp sa invatam sa le preparam.

Plus alte alimente care efectiv nu se gasesc la noi in supermarketuri. Majoritatea recomanda tot felul de fructe exotice, dar presupun ca le dieta indiana 4 saptamani inlocui cu succes cu mere sau alte fructe mai usor de gasit.

dieta indiana 4 saptamani

La urma urmei, cati romani mananca guava, papaya si litchi? Tot cautand, am dat peste ceea ce multi spun ca este cea mai eficienta dieta indiana, si anume dieta GM General Motors. Pratic, urmanad regulile stabilite de dieta GM poti slabi intre 2 si 7 kg pe saptamana. Meniu dieta indiana GM: ziua 1 — ziua fructelor In ziua 1, meniul pentru dieta indiana GM recomanda numai fructe. Practic, fructe si multa apa. In principiu, cam ce fructe doriti, impartite in 5 mese — 3 principale si doua gustari.

Află cum a slăbit Andra 15 kilograme, vezi cum lași 5 kg într-o săptămână după o rețetă indiană

Oricand simti ca ti-e foame, ai voie sa mananci un fruct si sa bei un pahar cu apa. Bananele ar trebui evitate.

dieta indiana 4 saptamani

In rest — kiwi, portocale, mere, pepene, pere — sunt ok. Vezi si: Cele mai eficiente diete din lume: top diete cu care slabesti cel mai usor Meniu dieta indiana GM: ziua 2 — ziua legumelor Daca in prima zi din dieta indiana ai avut voie numai fructe, a doua zi consumi exclusiv legume. Este ziua in care corpul trece printr-un proces complet de detoxifiere.

E important sa nu mananci altceva in afara de legume. Poti manca chiar si cartofi, insa o singura data pe zi.

Modalități de a slăbi în 4 săptămâni

In rest, ai liber la legume, insa ti se sugereaza sa eviti mancaruri gen fasole, mazare, porumb in general legume bogate in amidon. Pentru ca te simti slabita dupa prima zi de fructe, poti incepe ziua 2 cu cartofi fierti dulci sau normali — ai voie sa pui si putin unt sau ulei. E important sa ai un meniu variat. La pranz e recomandata o salata, iar la cina legume sotate.

dieta indiana 4 saptamani

Evident, gustarile sunt tot din legume. In aceasta zi mai putem consuma lapte si supa de legume. Cantitatea ar fi cam banane pe zi si 4 pahare de lapte. De exemplu, la micul dejun puteti manca doua banane si un pahar de lapte. La una din mese putem manca si o supa de legume. Nu uitati de cele pahare de apa pe zi.

Cum la noi nu gasiti asa ceva, am cautat care ar fi cea mai asemanatoare varianta posibila si am gasit ricotta sau branza cottage. In aceasta zi suneteti incurajati sa mancati multe rosii, pe care le puteti include in toate mesele. Varianta populara a dietei GM permite si consumul de carne in ziua 5, deci ramane sa va decideti singuri dieta indiana 4 saptamani vreti sa va luati proteinele din surse vegetale soia, tofu, ciuperci, naut, seminte sau carne. Puteti incerca astazi sa includeti iar supa in meniu.

Citeste si: Dieta mediteraneana: meniu pe zile. Pentru o masa indestulatoare, puteti prepara, de exemplu, mancare de linte. La gustare, aveti voie un fruct.

Dieta daneza - Slabesti 10 kg in 2 saptamani remediu acasă pentru a arde grăsimea stomacului Modalități de a slăbi în 4 săptămâni Conținutul Dieta indiana te ajuta sa obtii silueta dorita in 4 saptamani Dieta cu lămâie: slăbeşte 4 kg într-o săptămână!

Vezi si: Dieta Rina detaliata: reguli si plan alimentar. Ce dieta dieta indiana 4 saptamani 4 saptamani mananci ca sa slabesti 15 kg dieta indiana 4 saptamani 3 luni Meniu dieta indiana GM: ziua 7 — Orez si turtite din faina integrala In dieta indiana originala, sunt recomandate turtitele Chapatti, facute din faina integrala Chapati — un amestec de orzmei si grau.

In Pakistan si nordul Indiei turta Chapati este alimentul de baza, in vreme ce in sudul Indiei se consuma mai degraba orez. In ultima zi a dietei este recomadat sa consumi fructe, legume, orez brun si turtite facute din faina integrala.

Orezul este de preferat sa il mananci in prima parte a zilei.