Arde organismul în același mod?

Burta de ardere a grăsimilor mișcări. Arzător de grăsimi x număr 10 mișcări de ardere a grăsimilor corporale

Conținutul

    Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

    burta de ardere a grăsimilor mișcări

    Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal.

    Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

    burta de ardere a grăsimilor mișcări

    Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

    HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

    burta de ardere a grăsimilor mișcări

    Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă burta de ardere a grăsimilor mișcări, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort. Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții.

    burta de ardere a grăsimilor mișcări

    De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging. De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

    burta de ardere a grăsimilor mișcări

    Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

    burta de ardere a grăsimilor mișcări