Fresh articles

Tabata rutină pentru pierderea în greutate

Pagina principala Antrenament Tabata: Pierderea în greutate în 24 de minute Un antrenament Tabata este foarte eficient în pierderea în greutate.

Dacă nu cunoașteți încă acest mod de antrenament, veți fi surprinși de rezultatele care pot fi obținute. O sesiune durează între 9 și 24 de minute, dar aceasta echivalează cu 2 ore de cardio intens.

clientul să piardă în greutate

Este foarte rapid, și credeți-vă sau nu, dar câteva sesiuni pe săptămână vor fi suficiente pentru a vă remodela silueta. Vă sfătuiesc să începeți prin a face 2 sesiuni de slăbire Tabata pe săptămână. Scopul este ca acesta să devină rutina ta.

nu vă ajută la cofeină să pierdeți în greutate

În plus, adaptați-vă dieta pentru a obține și mai multe rezultate. Mai târziu, puteți face 3 sau chiar 4! După doar câteva săptămâni, ar trebui să vedeți deja rezultatele asupra corpului și a sănătății! Această pagină conține linkuri afiliate.

  1. Programul cardio de antrenament pentru scăderea în greutate
  2. Dieta low carb alimente permise
  3. Burner de grăsime față de pierderea în greutate

În calitate de partener Amazon, obțin profit din achizițiile eligibile. Pot să slăbesc prin antrenamentul Tabata?

Antrenament Tabata: Pierderea în greutate în 24 de minute

Inițial, protocolul profesorului Tabata a fost creat pentru a îmbunătăți performanța sportivilor. Astăzi, această metodă este dovedită a fi foarte eficientă în arderea grăsimilor. Motivul este foarte simplu și veți înțelege rapid de ce. Când alergi o perioadă lungă de timp, corpul se adaptează. Un sistem energetic este pus în funcțiune pentru a utiliza oxigenul drept combustibil.

În timp ce când facem sprinturi, corpul nu are timp să se adapteze, deoarece ritmul cardiac crește și coboară și nu păstrează niciodată același ritm. De aceea nu va folosi oxigenul pentru combustibil, ci grăsimile stocate în organism. Deci, se termină printr-o topire mult mai rapidă a încheieturilor, stomacelor, șoldurilor etc.

Sprintul poate părea mai greu și mai intens, dar în realitate este mult mai rapid de făcut decât să alergi 1 oră sau să mergi cu bicicleta 2 ore.

Aveți grijă, totuși, să nu exagerați, deoarece administrarea Tabata în fiecare zi vă poate încetini pierderea în greutate. Cum să slăbești cu metoda Tabata?

Rutina zilnică pentru pierderea în greutate. Plan de Slăbit | Program dietă - StockholmDiet

Pentru a obține rezultate maxime, este foarte important să începeți cu un program de fitness. În sport, toată lumea este diferită. O persoană poate suferi dureri în timp ce îngenunchează, în timp ce alta va putea efectua mișcări complexe fără probleme. Tabata rutină pentru pierderea în greutate ce corpul tău este gata, poți face Tabata pentru a pierde și mai mult în greutate. Deoarece toată lumea este diferită, este foarte important ca cele 8 exerciții din programul Tabata să fie alese din motive specifice.

În acest fel, veți obține beneficiul maxim din metoda Tabata. Asigurați-vă că faceți exerciții care nu sunt prea dificile. Scopul este de a face maximum de repetări în 20 de secunde, menținând în același timp o calitate a mișcării ireproșabilă.

De exemplu, dacă știu că blochez după 5 trageri, nu voi include acest exercițiu. Motivul este că sunt sigur că nu voi dura 20 de secunde. În plus, risc să mă rănesc, pentru că mișcarea va fi prost realizată. Vrei să revii în formă?

RUTINA TABATA 12 MINUTE HIIT pentru slăbire rapidă acasă 🔥 CARDIO HIIT 12 MINUTE ARS GRAS

Descoperiți acest program de 21 de zile pe care începătorii îl pot face acasă Câte kilograme aș putea pierde făcând Tabata? Este foarte dificil să răspunzi la această întrebare foarte precis.

Motivul este că toată lumea este diferită. Nu avem aceeași istorie alimentară, aceeași istorie atletică și cu atât mai puțin aceeași genetică.

Miercoles. Tabata workout. Gizellvejarfit

În plus, există mulți alți factori de luat în considerare, cum ar fi vârsta, sexul, nivelul de stres, tipul de corp etc. Dincolo de toate aceste detalii, există și faptul că unii oameni au boli, iar alții nu.

Cu toate acestea, tabata rutină pentru pierderea în greutate putut stabili o medie de la aproximativ 25 de clienți ai clienților mei care doreau să slăbească. Am estimat că această pierdere se situează între de grame și 1 kg pe săptămână. Aceasta este o medie, având în vedere că inițial este posibil să slăbiți mai ușor, în timp ce mai târziu puteți rămâne stagnat. Este adevărat că atunci când ne apropiem de greutatea cea mai potrivită pentru noi, pierderea în greutate tinde să încetinească.

Pierderea în greutate estimată între de grame și 1 kg pe săptămână De asemenea, ține cont de faptul că acestea sunt rezultate pe care le-am obținut cu clienții mei pe care îi consider sănătos.

Prin asta vreau să spun că vei fi mai puțin expus riscului de a câștiga câteva kilograme la câteva luni după ce ți-ai atins obiectivele.

Ghidul final al metodei Tabata: antrenament de forță și pierderea în greutate

Pierderea de de grame la 1 kg pe săptămână poate părea lentă pentru unii oameni, dar rapidă pentru alții. Comparativ cu ceea ce puteți găsi online și pe rețelele de socializare, consider că această pierdere în greutate este mai demnă de un maraton decât de un sprint.

Înveți să-ți asculți corpul, să te reconectezi cu el și să vezi cum reacționează. Când începi să slăbești, vei putea simți efectele antrenamentului. De atunci, vă puteți varia sesiunile și dieta pentru a obține rezultate de lungă durată. De asemenea, citiți: Metoda Tabata pentru începătorii care doresc să slăbească Cum să creați un program de antrenament Tabata care vizează pierderea în greutate?

O sesiune Tabata poate fi efectuată în moduri diferite.

cum de a câștiga greutate dar arde grăsime

Cel mai frecvent este atunci când faci 8 exerciții la rând, alternând 20 de secunde de exercițiu și 10 secunde de odihnă. În acest caz, este ușor să configurați un program Tabata. Alegeți doar exerciții care vizează atât cardio, cât și întregul corp. De exemplu, dacă sunteți obișnuiți să vă lucrați în primul rând partea superioară a corpului, ar fi util să alternați între exercițiile superioare și cele inferioare.

Programul cardio de antrenament pentru scăderea în greutate

Acest lucru vă va permite să ardeți mult mai multe calorii și să vă faceți antrenamentul și mai eficient. Deoarece corpul tău nu este obișnuit cu acest tip de antrenament, îl pui într-o zonă de disconfort. Acest lucru îl va determina să ardă mai multe calorii decât de obicei.

cum să pierdeți greutatea în timpul balonării

Mai mult decât atât, lucrezi mai mult picioarele, ceea ce de slimming brățări nu faci. Ceea ce vă va face antrenamentul Tabata și mai eficient.

sindromul cushing pierde în greutate

De câte ori pe săptămână trebuie să mă antrenez? Antrenamentul Tabata rutină pentru pierderea în greutate este intens și poate fi foarte șocant pentru corp. În timpul unei sesiuni, veți arde o mulțime de calorii. Cu toate acestea, veți arde mai mult în timpul orelor de după încheierea sesiunii. Pentru început, vă sfătuiesc să faceți 2 sesiuni de Tabata pe săptămână.

De exemplu, puteți face primul antrenament marți și al doilea vineri. Acest lucru vă va permite să vă recâștigați energia și să nu fiți obosiți din sesiunea tabata rutină pentru pierderea în greutate. Făcând acest lucru, veți putea deci să folosiți puterea și energia maximă.

Tabata poate fi făcută în fiecare zi?

Este important să înțelegeți că mușchii trebuie să se regenereze. Acesta este motivul pentru care trebuie să vă acordați zile libere între sesiuni.

Mai mult, în exemplul pe care ți l-am dat, i-am distanțat la câteva zile distanță. Acest lucru vă va asigura că sunteți în formă și energizat la fiecare antrenament. Acest lucru va avea ca efect asigurarea rezultatelor.