Dieta strictă ceto - încă nu pierde în greutate

Mănâncă sub bmr pentru a pierde în greutate

Definiții simple ar fi că BMR este rata metabolică bazală. Mănâncă sub bmr pentru a pierde în greutate de calorii de care aveți nevoie doar pentru ca organismul dvs. Nu trebuie confundat cu IMC, care este un alt termen comun pentru discuții atunci când vine vorba de gestionarea greutății.

Cum calculați corect rata metabolică bazală

Aflați mai multe despre IMC, care reprezintă indicele de masă corporală aici. Îți arzi majoritatea caloriilor zilnice cu puțin sau deloc efort conștient. Indiferent dacă vorbiți la telefon, lucrați la o tastatură sau doar vă uitați la televizor, corpul dvs.

Fix sănătos mănânc!

Caloriile utilizate pentru menținerea acestor funcții corporale de bază se adaugă la rata metabolică bazală BMR. Bazal înseamnă în esență de bază - gândiți-vă la acesta ca la numărul de calorii care este suficient pentru a acoperi toate nevoile de bază ale corpului.

Dacă n-ai face altceva decât să te întinzi în pat sau să te uiți la spectacolul preferat, acestea ar fi caloriile pe care le-ai arde - doar cât să te țină în viață.

De Ce Nu Slabesc?

BMR-ul dvs. Și din nou, nu este necesară activitate fizică pentru această rată de ardere.

Numărarea caloriilor pentru a pierde în greutate Soluţii Soluţii Exită o erie de metode diferite pentru a ajuta oamenii ă lăbeacă. Urmând o dietă ănătoaă și conumând mai puține calorii ete cel mai igur și mai practic mod de a lăbi. Determinarea de câ Conţinut: A calca Există o serie de metode diferite pentru a ajuta oamenii să slăbească. Urmând o dietă sănătoasă și consumând mai puține calorii este cel mai sigur și mai practic mod de a slăbi.

Sunt caloriile pe care le arzi, energia pe care o consumi fără să ridici un deget. Cunoașterea BMR ne ajută va sări peste arderea grăsimii burta, la IIFYM, să creăm o strategie extrem de eficientă pentru pierderea de grăsime, permițându-vă să vă păstrați mai bine macro-urile pe calea bună și să înțelegeți mai bine efectul exercițiului fizic asupra corpului dvs.

Dieta strictă ceto - încă nu pierde în greutate Am nevoie de ajutor, vă rog. Am 40 de ani, femeie și cm înălțime Am fost în formă și activ, dar în ultimii 8 ani, o combinație de probleme de spate, depresie și insomnie a însemnat că lucrurile au devenit puțin alunecoase.

Durează doar aproximativ 30 de secunde. Calculatorul nostru ține cont de înălțimea, greutatea, sexul și vârsta dvs.

pierde în greutate ramen tom kerridge pierde greutatea pentru burgeri buni

Caloriile tale zilnice Bine, acest lucru poate suna contra-intuitiv, dar veți mânca același număr de calorii în fiecare zi - indiferent dacă vă antrenați sau nu. Acest lucru se datorează faptului că caloriile necesare pentru a vă atinge macro-ul vă vor face să aveți un deficit caloric în fiecare zi - indiferent dacă vă exersați sau nu.

Cum se calculează BMR: Calorii minime necesare organismului

Veți arde calorii zilnic - cu câteva zile mai mult, cu câteva zile mai puțin și este în regulă. Corpul tău fizic are nevoie de odihnă pentru a funcționa optim, este un factor important în marea schemă a oricărui plan de fitness.

ceai pentru slabit farmacie cum de a elimina grăsimea toracică încăpățânată

Vorbește despre o dietă cu care poți trăi. Vă puteți influența BMR-ul prin exerciții fizice, stimulând corpul să ardă mai multe mănâncă sub bmr pentru a pierde în greutate chiar și atunci când vă relaxați - acest lucru se datorează faptului că mușchiul în repaus arde mai multe calorii decât grăsimile în repaus. Deci, rezultă că cu cât ai mai mult mușchi, cu atât arzi mai multe calorii în repaus.

Exercițiul aerob oferă un impuls temporar pentru BMR, un efect denumit uneori după consumul de oxigen după arsură sau în exces.

Social Media

Acest impuls scade dramatic în urma unui antrenament aerob. Antrenamentul de forță oferă un impuls mai durabil pentru BMR, deoarece vă modifică compoziția corpului prin mărunțirea grăsimii și adăugarea de mușchi.

Pagina principala » Stil de viata » Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi? Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi? Oamenii adesea se confruntă cu miturile obișnuite ale dietei și fac greșeala mâncării puțini calorii pentru corpul lor, ceea ce poate duce la privațiune, încetinirea metabolismului și, în unele cazuri, binging nedorit. Pentru a pierde în greutate în mod eficient, este important să mănânci într-o manieră cu deficit caloric, adecvat tipului tău de corp, nivelului de activitate și greutății tale. Pentru a face acest lucru, trebuie să determinați aportul caloric ideal, folosind aceleași metode nepricepute pe care nutriționiștii le folosesc pentru a-și ajuta clienții.

V-am spus deja că mușchiul în repaus arde mai multe calorii decât grăsimile. Acesta este motivul pentru care bărbații au în mod natural un BMR mai mare decât omologii lor de sex feminin - bărbații tind, de obicei, să aibă mai multă masă musculară.

Cum calculați BMR?

Vă puteți crește deficitul de calorii adăugând mai mult exercițiu. De asemenea, puteți crește intensitatea antrenamentelor pentru a arde și mai multe calorii și pentru a avea un deficit caloric mai mare pentru a distruge mai multe grăsimi și a adăuga mai mult mușchi Avantajul cunoașterii BMR este că puteți găsi formula macro perfectă pentru a vă pierde în greutate la un ritm confortabil pentru dvs.

Modificările stilului de viață pe care le faceți ratei metabolice bazale fac o diferență uriașă în corpul fizic și în starea generală de sănătate și bunăstare. Mănâncă pentru a pierde în greutate folosind metoda BMR Pierderea în greutate în timp ce mănâncă necesită reducerea aportului dvs.

Cuvânt final

Obțineți calculul BMR aici. Dacă vă puneți un deficit de de calorii în fiecare zi, veți avea probabil ca rezultat pierderea de 1 kg pe săptămână. BMR scade pe măsură ce slăbești, ceea ce înseamnă că trebuie să mănânci și mai puțin pe măsură ce greutatea scade pentru a continua să scadă kilograme. Pierderea mușchilor poate fi parțial responsabilă de o parte din scăderea BMR. Este posibil să puteți compensa unele modificări ale BMR cu exerciții de antrenament de forță pentru a construi mușchi.

pierderea în greutate cu rny pierderea de grăsimi bmr

Antrenează-ți mușchii două-trei zile pe săptămână folosind greutăți libere, benzi de rezistență sau exerciții de rezistență a corpului, cum ar fi genuflexiuni, așezări și flotări. Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, consultați un profesionist din domeniul fitnessului pentru a vă ajuta să concepeți un plan de exerciții individualizat pentru dvs.