Ca arsuri de grăsime subcutanată. Ceai verde și sucuri naturale

Fâie de ardere a grăsimilor suport.

Luați mâncare într-o oră după antrenament.

5 Mirrolla.

Trenați o jumătate de oră de ori pe săptămână. Exercitați cel puțin 30 de cicluri de respirație.

pierde greutatea fără a ți pierde mintea arzătoare de grăsime de top pentru grăsime de burtă

Complexul exercițiului Oksisayz Exercitarea numărul 1. Tehnică pentru a întări mușchii maro. Puneți stivele pe lățimea pelvisului, înclinați pelvisul, îndoiți genunchii, răsuciți pluta în jos, făcând spatele inferior.

Ținând tensiunea în fese, efectuați tehnica de respirație a oxizelor 1 ciclu: o respirație lungă - 3 devotări scurte, expirație lungă - 3 prezentări.

1 an provocare în greutate flash point fat burner

Și astfel cel puțin 30 de cicluri de respirație, apoi restaurați câteva secunde. Exercitarea numărul 2. În picioare, picioarele de pe lățimea pelvisului, răsuciți cabana - bucatul este plat.

Ridicați-vă mâna dreaptă și faceți fâie de ardere a grăsimilor suport pantă mică în pieptul rămas. Respirați pe tehnica lui Oxice. Apoi schimbați partea laterală fâie de ardere a grăsimilor suport înclinării și respirați ca același număr de cicluri. Exercitarea numărul 3.

Picior pe lățimea pelvisului, îndoiți genunchii și puneți palmele pe șolduri, păstrați coatele drepte. Trageți pelvisul înapoi, păstrați-vă înapoi în pantă fără probleme. Efectuați exerciții de respirație. Exercitarea numărul 4.

Ca arsuri de grăsime subcutanată. Ceai verde și sucuri naturale

Pentru exercițiul va fi necesar: partea din spate a scaunului și a tabelului. Țineți mâinile pentru suport, dar nu tolerați greutatea corporală. Puneți picioarele largi, aducând șosetele în afară.

Întoarceți pelvisul, răsuciindu-se camera. Puneți în plie și fixați poziția. Exercitarea numărul 5. De asemenea, țineți cont de suport, punând picioarele împreună. Picioarele drepte iau înapoi și se ridică peste podea, întinzându-se mușchiul feselor.

Ridicați piciorul de sprijin ușor îndoiți. Nu înclinați locuința înainte.

Pagina 1 din 101 Redactarea 2

Ținând baldachinul drept al piciorului, efectuați gimnastica de respirație a Oxiului. Repetați același număr de cicluri de respirație de pe piciorul stâng.

pierderea în greutate carol tuttle arzătorul de grăsime ripper cum să utilizați

Exercițiul numărul 6. Ținând în spatele sprijinului, puneți împreună picioarele. Îndoiți piciorul drept în genunchi și ridicați-l în lateral, fără a înclina corpul puternic pe lateral. Țineți baldachinul de șold, întinzându-se mușchii jaggeni și suprafața de descărcare a șoldului, respirați de aceeași tehnică.

Apoi schimbați piciorul. Exercitarea numărul 7.

pierderea în greutate constituțională instrumente de slăbire a corpului

Versiunea completă a exercițiului anterior. Ținând în spatele suportului, ridicați piciorul drept deasupra podelei, îndoit în genunchi. Apoi scoateți coapsa înapoi, fără a îndrepta genunchiul până la capăt, ținând astfel tensiunea în fese.

Efectuați echipamente de respirație, apoi schimbați piciorul.

Cum funcționează exercițiile fizice

Exercițiul numărul 8. Țineți-vă mâinile pentru partea din spate a scaunului sau a mesei, deplasați pașii în același timp, formând o linie plată de mână și torso - de la degete până la cabină. Rulați o spate ușor inferioară, creșterea Lordozei.

Picioarele în lățimea pelvisului, genunchii drept, simțiți întinderea maximă a spatelui coapsei. Efectuați tehnică de respirație multiple cicluri, apoi veniți înainte și îndreptați-vă.

slim er greutate kit de scădere a greutății alicia molik pierdere în greutate

Exercitarea numărul 9. Stați pe scaun, puneți picioarele împreună, puneți palma stângă pe scaun în spatele spatelui și răsuciți carcasa în aceeași direcție, aruncând mâna dreaptă peste cap, trăgând într-o diagonală.

Când răsuciți spre stânga, efectuați tehnica de respirație. Apoi repetați cealaltă parte. Exercitarea numărul Ședința pe un scaun, puneți ambele palme înapoi la scaun, a respins carcasa puțin înapoi, ridicați picioarele deasupra podelei, ușor îndoiți genunchii. Când înclinați înapoi, țineți-vă spatele drept. Ținând picioarele, tulpați mușchii abdomenului și efectuați tehnica de respirație. Deveniți pe ambele genunchi pe un covor moale, înclinați pierdeți în greutate sau pierdeți grăsimea corporală răsuciți plutapăstrați-vă mâinile în fața dvs.

Recuperați carcasa înapoi, menținând linia dreaptă a carcasei și șoldurile - de la genunchi în partea de sus. Păstrați tensiunea în fesele și mușchii abdomenului, efectuați o respirație exercită mai multe cicluri.

La sfârșit, stați pe tocuri și relaxați-vă. Exercitarea numărului Stați în "fluture": pe fese, conectați picioarele, genunchii ascuțiți ascunși pe părțile cât mai aproape de podea.

pierde grăsimea de burtă la biroul tău pierderea grăsimilor de grăsime în 20 de zile

Înclinați carcasa ușor înainte și apăsați șoldurile din partea interioară. Țineți poziția și respirați de aceeași tehnică. La final relaxați-vă.

Creșterea ofertei de oxigen la mușchi, îmbunătățește rezistența. Femeile gravide sunt extrem de necesare pentru dezvoltarea ochilor, creierul și sistemul fetal nervos. Dăuna Uleiul de pește de calitate inferioară conține mercur și săruri de metale grele. Se înrăutățește coagularea sângelui, care poate fi periculoasă la abaterile adecvate ale sănătății.

Stați pe lateral, își asumă antebrațul de jos pe podea. Păstrați mâna a doua pe centură. Ridicați piciorul de sus cât mai mult posibil, fără a arunca pelvisul și înapoi înapoi, întregul corp se află în același plan.