Endomorful – strategii specifice de antrenament si alimentatie

Burnerii de grăsimi. ARZATOR DE GRASIMI MUSCLE LINE FAT BURNER 60 TABLETE

Review-uri

Endomorful — strategii specifice de antrenament si alimentatie Am primit o intrebare foarte interesanta pe mail. Asta, mai ales avand in vedere ca endomorful este interesat in special de arderea grasimilor, si apoi de adaugarea de masa musculara. In primul rand, pentru cei care nu cunosc cele trei tipuri somatice, sau fenotipuri, sa facem o scurta recapitulare. Sheldon in Practic, imparte oamenii in trei tipuri somatice mari, in functie de forma corpului si predispozitia genetica de a stoca grasime.

burnerii de grăsimi

O sa vedem cateva strategii specifice, care te pot ajuta sa pui masa musculara, fara prea multa grasime. Raspuns: ATENTIE: In acest articol o sa ma refer la endomorfii naturali, cu predispozitie genetica spre ingrasare, nu la persoanele care au ajuns sa se burnerii de grăsimi datorita stilului sedentar de viata si al alimentatiei gresite.

Se pare ca de fiecare data cand cineva scrie burnerii de grăsimi articol despre masa musculara, se adreseaza ectomorfilor sau mezomorfilor.

Reteta Prajitura cu foi de napolitane si caramel

Totusi, strategiile de antrenament si nutritie pentru ectomorfi si mezomorfi nu sunt optime pentru endomorfi, datorita diferentelor metabolice si fiziologice. Sigur, poti sa mananci la fel ca un ectomorf, si o burnerii de grăsimi pui masa musculara.

Ca endomorf, trebuie sa gasesti un echilibru de alimentatie, care sa iti permita sa pui masa musculara, fara o tona de grasime.

Produse asemanatoare

Strategii alimentare pentru endomorf Pentru endomorfii care incearca sa puna masa musculara, e nevoie de o dieta hipercalorica mananci mai multe calorii decat consumi zilnicla fel ca si la celelalte tipuri somatice.

Diferenta este ca nu trebuie sa manance prea multe calorii peste limita de mentenanta un punct de plecare pentru a iti determina limita de mentenanta este sa inmultesti cu 33 greutatea ta — daca ai 90 de kg, limita e in jur de de calorii zilnic.

Category: DEFAULT Cele mai bune pastile de greutate pastile de dieta cu rezultate dovedite dieta slabesti 10 kg in 7 zile Consumand acest supliment natural, vei reuși să scapi într-un mod arzător rapid de grăsimi xenical de kilogramele acumulate de-a lungul timpului și care reprezintă un pericol asupra sănătății tale și vei reuși să scapi de toate toxinele din organism. Naturalia Arzător de grăsime abdominală online Burnerii de grăsimi Slim este o pastila de slabit chinezeasca, ce promite scaderea in greutate, fara efecte secundare.

Mananca mese mici si dese Daca nu mananci pentru perioade lungi de timp, o sa ajungi sa mananci prea mult cand ajungi sa mananci. Mesele mai mici si mai dese iti mentin metabolismul ridicat, ceea ce inseamna ca o sa arzi mai multa grasime.

burnerii de grăsimi

In plus, ajuta si la controlul insulinei hormonul de stocare din corpceea ce inseamna ca se va depune mai putina grasime. Limiteaza consumul de carbohidrati Consumul de carbohidrati duce la o eliberare de insulina in corp. Dupa cum ziceam, insulina este hormonul de stocare, ceea ce inseamna ca grasimea se va depune mai usor.

burnerii de grăsimi

Limiteaza-ti consumul de carbohidrati zilnic zahar de orice fel, fainoase, produse de patiserie, paine alba. Totusi, burnerii de grăsimi sunt necesari pentru energie si adaugarea de masa musculara, asa ca nu trebuie sa ii elimi complet din alimentatia ta.

  1. Endomorful - strategii specifice de antrenament si alimentatie | Hunk body
  2. Pierde greutatea se rupe
  3. Cumpara fen romania GREEN COFFEE Plus pensiunea-hanna.ro

Nu iti recomand dextroza, maltrodextrina sau alte tipuri de carbohidrati simpli, dupa antrenament. Muschii sunt pregatiti sa absoarba nutrientii, asa ca e mai important consumul de proteina.

Descriere - GNC Colina Inozitol mg tablete Despre produs: Colina si Inositolul sunt implicate in procesul de utilizare a grasimilor si a colesterolului din organismul uman. Ele au rol in prevenirea acumularii unor cantitati anormale de grasimi la nivelul ficatului. Colina este o substanta azotata intrand in compozitia materiei vii si burnerii de grăsimi ca factor de crestere. Este incadrata la vitaminele din complexul B si are urmatoarele proprietati: - inlesneste functiile ficatului ajutand la eliminarea toxinelor din organism si ale vezicii biliare; - faciliteaza folosirea corespunzatoare a grasimilor si a colesterolului de catre organism; - previne acumularea de grasimi in ficat; - ajuta la prevenirea schimbarilor degenerative ce se produc in ficat si in vezica biliara. Eficienta acestei vitamine sporeste prin asociere cu vitaminele A

Mananca grasimi sanatoase Pe langa proteina si carbohidrati, trebuie sa mananci si grasimi sanatoase: migdale, alune, unt de arahide, avocado, ulei de masline, etc. Grasimile sanatoase ajuta la scaderea indicelui burnerii de grăsimi al unei mese, regleaza metabolismul si ajuta la imbunatatirea mediului hormonal din corp, care va duce la arderea tesutului adipos.

Mananca mai putin in zilele in care nu te antrenezi Burnerii de grăsimi zilele in care nu te antrenezi, nu e nevoie sa consumi la fel de multe calorii.

Totusi dezvoltarea musculara pe burnerii de grăsimi caloric este mai slaba decat atunci cand esti in surplus caloric. Citeste prima parte in care am vorbit despre deficitul caloric si cine poate arde grasime si dezvolta masa in acelasi timp. Arzi grasime si dezvolta masa musculara N-as putea spune cu cat este mai slaba, probabil ca scade cam la jumatate. Mentine un deficit caloric moderat Poate ca poti dezvolta masa musculara in deficit caloric insa cu siguranta nu poti slabi fara deficit caloric. Este important sa nu fii intr-un deficit caloric prea mare pentru ca asta ar conduce la pierderea masei musculare, a energiei, stare generala proasta si alte probleme.

Iti recomand sa consumi carbohidrati doar la micul dejun, si sa mananci legume si fructe pentru acoperirea restului necesar de carbohidrati. Mananca destula proteina pe zi Proteina este esentiala in adaugarea de masa musculara.

Vezi și în categorii similare

Pentru endomorfi, e cu atat mai critica, pentru ca nu trebuie sa piarda din masa musculara acumulata, atunci cand se antreneaza sa dea jos grasimea. De exemplu, daca ai 90 kg, ar trebui sa consumi in jur de g de proteina pe zi.

Strategii de antrenament pentru endomorf 1. Asta inseamna repetari intre 6 si 12, cu greutati mai mari. Singurul lucru pe care ai vrea sa il faci faci diferit fata de ectomorfi este sa micsorezi timpul de odihna intre seturi, intre 30 sec — 1 min.

burnerii de grăsimi

Asta te asigura ca arzi mai multe calorii in timpul antrenamentului. Foloseste eficient antrenamentul cardio Evident, o necesitate pentru endomorfi. Ambele tipuri de cardio au avantaje si dezavantaje.

burnerii de grăsimi

Pentru ca rezervele de glicogen din muschi sunt epuizate dupa antrenamentul cu greutati, corpul va apela la rezervele de grasime pentru energie.

In zilele in care nu te antrenezi cu greutati, poti face HIIT sedinte pe saptamana.