Cum funcționează dieta cu lapte pentru scăderea în greutate?

Cum să pierdeți în greutate 2021pounds. O modalitate dovedită științific de a pierde 1 kilogram de greutate

Avertizare Leziunile genunchiului au o gravitate și pot fi cronice sau acute.

cum să pierdeți în greutate 2021pounds arde grăsime și sărbătoare

A fi supraponderal sau obez este de fapt un factor de risc pentru artrită, care afectează adesea genunchii. Chiar și în cazul unei leziuni la genunchi, abordarea pentru pierderea în greutate este în continuare aceeași. Trebuie să modificați dieta și să urmați un program de exerciții.

Diferența constă în faptul că trebuie să alegeți forme de exercițiu care nu vor cum să pierdeți în greutate 2021pounds stres sau leziuni suplimentare la genunchi. Pasul 1 Mănâncă mai puțin.

Cele mai bune croșete pentru pierderea în greutate:

Limitați aportul de calorii pentru a promova pierderea în greutate, dar nu exagerați. Institutul Național de Sănătate recomandă ca femeile să nu scadă mai puțin de 1.

cum să pierdeți în greutate 2021pounds rc51 pierderea în greutate

Pasul 2 Mănâncă fasole, fructe, legume, carne slabă, cereale integrale și pește. Ajustați-vă alegerile alimentare curente, înlocuind alimentele bogate în grăsimi, calorii goale, cu cele bogate în nutrienți. Eliminați din dietă burgerii, hot dog-urile, puiul prăjit, cârnații și ardeiul iute și gogoșile umplute cu cremă. Pasul 3 Nu cum să pierdeți în greutate 2021pounds bea alcool.

Categorii Populare

Renunțați la toate formele de băuturi lichide-calorii pe care le consumați în prezent pentru a vă economisi calorii. Optează în schimb pentru apă, deoarece nu numai că nu conține calorii, ci ajută și la hidratarea organismului. Luați un pahar cu mesele pentru a vă umple stomacul. Pasul 4 Consumați gustări sănătoase în timpul zilei pentru a vă menține metabolismul ridicat și foamea mulțumită.

Transportați fructe proaspete și uscate în jurul dvs.

Antrenament de forță pentru a crește volumul

Pasul 5 Antrenați-vă pe un aparat eliptic pentru a arde grăsimi și pentru a vă crește deficitul caloric. Antrenamentul eliptic este mai puțin stresant pe genunchi, șolduri și spate decât alergatul pe bandă, conform MayoClinic. Puneți pedalele, apucați stâlpii cu mâinile și mișcați brațele și picioarele înainte și înapoi cu o mișcare de alunecare. Urmăriți 30 de minute de antrenament eliptic într-un moment în care începeți pentru prima dată și creșteți treptat la 60 de minute atunci când capacitatea aerobică se îmbunătățește.

Antrenează-te patru sau cinci zile pe săptămână.

Luarea in greutate in timpul sarcinii!

Pasul 6 Antrenament cu aparate de greutate, cum ar fi presarea pieptului, presarea umerilor, rândul din spate, extensia tricepsului și curbarea bicepsului pentru a construi cât mai mult mușchi posibil fără a pune stres pe genunchi. Scopul este de 10 până la 12 repetări, faceți patru sau cinci seturi și exersați-vă două sau trei zile pe săptămână.

cum să pierdeți în greutate 2021pounds 16 greutate pierdere

Luați pauze scurte de odihnă între seturi pentru a vă menține ritmul cardiac ridicat. Fiecare kilogram de mușchi pe care îl adaugi în corpul tău arde cu 30 - 50 de calorii în plus pe zi, potrivit Universității din Michigan Health System. Lucruri de care ai nevoie Mașină eliptică Mașini de antrenament cu greutăți Avertizare Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a vă angaja într-un nou exercițiu și un plan de dietă.