Navigare în articol

Îmi pierd greutatea după înțărcare, Pierderea în greutate după înțărcare?!

Pierderea în greutate după înțărcare?!

Esti o norocoasa ca doarme cu tatial meu nu dormea decat cu mine si la fel ca si tine i am scos treptat din meseintai cea de pranz si dupa vreo luna mi am luat concediu si intr o saptamana l am intarcat. I am explicat ca tzizti nu mai are lapticau fost vreo 2 nopti mai greledar am reusit.

îmi pierd greutatea după înțărcare

Problema era mai mult la mine ca se incheia aceasta minunata etapa: acum adoarme pe mine searacu capul sau cu mana la tzitzi : Raluca29 martie at PM Buna, Adela. La ce vârsta ai început sa ii îmi pierd greutatea după înțărcare mesele nocturne? Fetița mea are aproape 11 luni și ma trezește de n ori pe noapte pt un pic de tzitzi. Cred ca de vreo 2 ori poate ii e foame, sau așa mi se pare mie. Peste zi suge însă foarte puțin. Și ea tot așa adoarme doar la pierderea în greutate după d și c, mi-e groaza când va veni vremea sa o intarc.

Catalina29 martie at PM Buna, Adela! Și eu sunt in proces de înțărcare treptata, fetița mea are aproape 10 luni, din păcate laptele meu a început sa fie din ce in ce mai puțin după 9 luni, așa încât am decis sa introduc formula de lapte praf ca sa-l pot substitui încetișor. Acum bea laptic praf la culcare și dimineața in jur de 6,7, iar noaptea se mai trezește o data sa sugă la sân.

Din ce stiu de la medic, pana la 2 ani este necesar sa bea o formula de lapte praf, sau dacă tolerează bine după 1 an, lapte de vaca sau capra. Și fetița mea adormea seara la sân, dar s-a adaptat foarte ușor și adoarme de regula când termina biberonul.

Baietelul tău deja e măricel, așa ca sunt sigura ca va fi ok.

Intarcarea copilului – metode eficiente

Puteți să scăpați degetele sănătate si toate cele bune, sunteți o familie frumoasa și te urmăresc cu placere! Andreea11 iunie at AM Buna! Și eu incerc să o înțarc pe fetiță mea, are 10 luni,dar nu văd acest lucru îndeplinit. Pur și simplu este dependentă de sân înainte de culcare,plânge tare,refuza biberonul, chiar nu știu cum sa fac. Îmi poți da te rog niste sfaturi,cum ai precedat, in ce fel ai putut să îl adormi pe bebe?

Anca29 martie at PM Eu am ales sa alaptez cat vrea copilul desi am avut mari probleme cu sanii tot timpul. Îmi pierd greutatea după înțărcare 2 ani si 5 luni si de 1 luna a renuntat singura la mesele de peste zi fara sa ii spun nimic, fara sa o aman.

Totul sa intamplat natural. Acum suge doar la somnul de pranz, de noapte, noaptea si cand se trezeste dimineata. Doarme cu mine si asa o sa ramana pana cand e pregatita sa se mute in camera ei, stie ca atunci cand va renunta definitiv la tziti îmi pierd greutatea după înțărcare sa facem o petrecere! Te felicit ca ai alaptat atat si iti doresc sa inchei acest episod cu bine si bebe fericit.

Ramona29 martie at PM Felicitari! Cand se mai trezea noaptea ii dadeam apa din biberon si atat. Dar le-am dat și amândouă o data ca nu aveam încotro. Apoi pana intr-o zi când am început sa ii povestesc ca prietenii ei le-am înșiruit numele la toți, vreo 5 sau 6 erau nu mai papa îmi pierd greutatea după înțărcare și ca e și ea fata mare.

Noi locuim in Germania și am fost pe Weekend in țara și când ne-am întors era f obosita de pe avion mașina bla bla, plângea f tare ca vrea titi, bebe era in camera sau la tati in brațe. De atunci 23 Octombrie- ea făcuse 2 ani in 13 octombrie nu a mai papat deloc. Și fără plânsete fără chinuiala. Zicea titi probabil doar din obișnuința ca așa zicea mereu când vroia sa adoarma.

Lapte seara. Și cam asta a fost. Sper sa îți fie de folos. Cred, insa, ca e si mai usor pentru mamele cu doi lui sa renunte la alaptatul unuia. Ii ramane celalalt.

îmi pierd greutatea după înțărcare

Alexandru a dost foarte intelegator. Legat de lapte, i-am mai dat seara si lapte de vaca, il. Eu nu o sa ii bag neaparat alt fel de lapte, daca va vrea sa mai bea seara bine, daca nu isi ia din alimentatie… Raluca30 martie at PM Buna ziua!

Ce vârsta avea băiețelul dvs când ați început intarcarea cu scoaterea mesei de prânz? Fetița mea are aproape 11 luni, peste zi nu suge foarte mult, îmi pierd greutatea după înțărcare dimineața, înainte de somnul de prânz și poate încă o data. Dar noaptea recuperează cu muuuulteee treziri.

Asa ca de la inceput s-a mai intamplat sa il adoarma fie mama mea, fie Radu. Si i-am dat lapte praf nan 1 și piure de legume. Desi mi-a fost greu și mie că avea dințișori. Mihaela29 martie at PM Buna, are 1 an si 8 luni acum si adormea numai la san, dar de 1 luna i am scos de tot mesele de la somn si 2 zile a plans dupa a uitat si adoarme si singura!

Acum se trezeste doar noaptea de ori dar vreau sa renunt si la ele! La fel, o perioada a mers tati la ea si dormea bine, apoi vacanta, raceala, dintisori, etc. De o saptamana ii dau doar la somnul de noapte si la treziri. Insa de prin ianuarie am inceput sa ii dam lapte de capra si cand vrea in timpul zilei titi, ii dau baton de fructe, are mare succes. Sfat nu e neaparat,ca stii cum e…dar sa-ti împărtășesc din experiența,cu mare drag.

Băiatul eu are acum 2ani jumate,Eduard,este tot ce mi-am dorit vreodată. L-am înțărcat la 1 an și 8 luni, exact ca tine simteam ca trebuie. Papa sân dimineata,seara când avea chef și eram cu el acasă mai venea puțin ,cu mese și gustări incluse normal. Eh,da ce sa vezi,ca te miri le unde mai eram in vizita ,și nu avea poate o stare buna,nu dormise bine sau nu i convenea ceva,pac venea la piept.

Eh,acilea vine experiența personală. Am luat decizia,ca ar trebui sa încetam categoric. Câteva zile 3 nu i mai dădeam spuneam ca am buba și poate doar seara F puțin. Dacă se trezea,Ba in brațe Ba pe picioare îl vrăjeala eu. Între timp sânii mei…. Hai ca am reușit,am zis ca nu mai am deloc și plus ca eram legată cu cârpe și 2 bustiere,plus niște târâte de la bunicamea. Totul perfect,el nici scandal N a făcut,aveam laptic napolact BIO,bea cu căniță singur. Eh deci el era bine,dar eu muream și muream.

Plângeam,deoarece mii se parea ca mii se întâmpla ceva prea greu și dur…. M-am întins…. Planul meu pt intarcare a fost pus in practica cu ajutorul bunicii pt ca tati nu e asa curajos incat sa incerce sa o adoarma. Si mie mi-a fost teama cel mai mult de faptul ca nu stiam cum am sa o adorm si cum o sa facem la prima trezire. A stat 3 nopti la bunica unde s-a simtit foarte bine, nu a plans dupa san absolut deloc, a dormit foarte bine, mama i-a oferit si lapte de vaca si apa dar a preferat apa.

Acasa, in prima noapte am apelat la manduca, iar la prima trezire plimbata f putin in brate. S-a trezit doar de 2 ori, dupa aceea urmatoarele nopti la fel pana ne-am pricopsit cu o raceala si îmi pierd greutatea după înțărcare trezit mai des. Acum aproape a trecut si incepe iar sa doarma mai bine. S-a nimerit sa fiu nevoită sa plec pt 2 zile de acasa îmi pierd greutatea după înțărcare a fost nevoită sa doarmă cu tati. Cand m-am întors am lasat-o tot in grija lui pentru vreo saptamâni.

îmi pierd greutatea după înțărcare

Tin sa mentionez ca mânca numai noaptea san pe post de suzeta. La cina ii dădeam lucruri mai ușoare, si lapte proaspăt BIO pentru copii intre ani călduț cu paiul, sau din canuta ei. De adormit dormea leganata, asa ca trebuia sa renunțam si la asta. Am adoptat un ritual identic in fiecare seara la aceiași ora dupa ce m-am sfătuit cu un consultant pe probleme de somn. Făceam băita cu masaj, beam lăpticul mai sus menționat si mergeam in camera ei.

Citeam 3 povestioare care dupa câteva zile si le alegea singura apoi o anunțam ca am terminat, stingea veioza si ii cântam un cântec de leagăn repetând de câte ori era nevoie pana adormea mângâind-o pe spate.

Si acum la aproape 3 ani urmam aceiași pași fără laptic. Sunt sigura ca o sa gasesti soluții sa te reprezinte si sa funcționeze pentru voi, mai ales acum cad te simți pregatita sa faci aceasta schimbare.

Crede-ma ca nu o sa ai regrete, ti-ai alăptat puiul pana acum, este de apreciat. Madalina29 martie at PM O sa fie mai usor de cat crezi… eu l-am intarcat pe al meu tzatzos : la inceputul lunii ianuarie îmi pierd greutatea după înțărcare imi propusesem eu avea 1 an si 7 luni. AM inceput cu cateva zile inainte de decizia de a il intarca sa il las sa doarma doar cu sotul iar eu plecam in alta camera asa i-am scos mesele din timpul noptii ceea ce tu ai reusit de ceva timp un plus pentru tine.

Apoi pe 4 ianuarie am zis gata si gata a fost seara i-am dat doar biberonul cu care el era invatat sa il primeasca noi i-am dat si lapte praf pe langa san, ml cel mult doar seara apoi il lua pe tati de gat si la somn. Am continuat asa timp îmi pierd greutatea după înțărcare o saptamna, timp in care el nu a mai vazut sanii deloc pentru a nu isi aminti. Cel mai greu a fost la somnul de la amiaza pentru ca nu stiam cum sa il adorm si sa il îmi pierd greutatea după înțărcare sa stea langa mine si sa dormim, asa ca il scoteam la plimbare la aer cand ne intorceam eu ma prefaceam ca dorm iar el cu greu ceda si venea si el langa mine.

Intarcarea pas cu pas

Dupa cel mult 2 saptamani de dormit separat am revenit sa dorm cu el pentru ca incepuse sa planga cand vedea ca plec in cealalta îmi pierd greutatea după înțărcare si a avut si o raceala foarte urata insa nu am cedat si cand cerea tzatza tzata rar si ziua de cele mai multe ori ii pierderea anemiei ai uitat ca nu mai este si zicea nu-i nu-i!

Loredana29 martie at PM Eu am intarcat fetita la 2,2 luni. La fel ca tine, am simtit ca trebuie sa fac asta. A durat cam 2 sapt, nu zic ca a fost usor dar nici greu. Mai mult m-au durut pe mine sanii! La somn i-am citit povesti, la inceput a durat mai mult pana am reusit sa o adorm dar apoi a fost din ce in ce mai usor. Lapte bea de vaca, dar bea si inainte pentru ce ea oricum e o laptareasa, ii place mult laptele!

Eu o alaptam pana la adolescenta daca nu erau trezirile astea noaptea! Imi este dor sa o alaptez, doarme si acum cu mana pe titi, vorbeste cu ea, o alinta! Sfatul meu este urmatorul: fara titi la vedere pana il intarci si cateva sapt bune dupa! Lili29 martie at PM Dupa toate povestile, care par adevarate aventuri, cu intarcatul, imi dau seama cat de norocoasa am fost eu.

Fetita mea s-a oprit singura la 11 luni. Manca foarte bine 3 mese pe zi, principale plus doua snackuri, fructe, branzica, etc. Tot ii ofeream san, si domnisorica ori ma musca, ori sugea si scuipa laptele, ori pur si simplu refuza si fugea razand.

Acum bea lapte praf, o data la nani seara si o data inspre dimineata, in îmi pierd greutatea după înțărcare de 5. Mult succes si asteptam rezultatul final! La prânz adoarme la mine in brațe și hipertensiune arterială a grăsimilor cântece de leagăn!

De o săptămâna i-am scos și eu toate mesele de peste noapte și cea de dimineața! Am rămas cu o singura masa la nani de seara! La mine nu a funcționat cu plecatul de lângă el…ca nu mă vrea decât pe mine noaptea când se trezeste…dacă nu sunt plânge continuu cu suspine și toate îmi pierd greutatea după înțărcare Am rămas lângă el și doar l-am luat in brațe și l-am mângâiat!! Intr-un final cedează și adoarme la loc! Chiar și așa încă se wicca spell pierdere în greutate trezeste o data peste noapte, dar îl iau in brațe și se linisteste!!!

Și eu simt ca e momentul de înțărcat!

îmi pierd greutatea după înțărcare

Am zis ca ii mai dau pana la 1 an și jumate și cam gata!!! Mi-e și un pic teama de cum va reacționa organismul meu…ca sunt convinsă ca pt ei va fi mai simplu…după 3 nopți vor fi ca noi…: Eu am încercat sa ii dau niște lapte de capra înainte de tzatzica de la nani de seara…dar nu prea am avut mari sorți de izbânda!!

Succes și da-ne și noua de știre cum va fi când se va încheia totul!!

Rodica M29 martie at PM Chiar imi aduc cu nostalgie aminte de perioada adaptării. A fost o intarcare blândă treptată,avea 1 an si 7 luni. Mai întâi mesele din timpul zilei ,încet incet reduse cate una pe rând.

Riscurile intarcarii bruste

Acum ma gândeam ca vine coșmarul cu cea de noapte, dar a fost cel mai usor lucru. A fost in perioada sărbătorilor de iarnă. Am plecat la bunica ca sa ma ajute. Ziua cu verișorii se juca, uita de tzitzi.

Noaptea o puneam pe pernă si o leganam, dar nici un cuvînt sau bocet după tzitzi. După o perioadă am încercat sa o pun langa mine o pernă ca sa uite de legănat. Eram deja însărcinată in 5 luni, noaptea nu ma puteam odihni din cauza ca sânii mei deveniseră suzete iar mâncare vroia doar la creșă, acasa nici măcar nu deschidea gura. Am mers pentru vacanta de Crăciun in România și l-am lăsat 4 zile cu soacra.

Ce se întâmplă cu corpul tău după ce ai oprit alăptarea la sân

Am suferit, însă nu mai puteam. Vroia doar san dar eu văd alăptarea ca pe un parteneriat iar dacă unul din parteneri nu mai poate continua, se retrage.

Ma macina și gândul ca va vei al doilea bebelus și nu ma vedeam alăptand in tandem. In zilele in care a stat cu soacra, a mâncat foarte bine mâncare însă refuza și încă refuza orice alt fel tip de lapte.

Când bebe nu ia în greutate

Le-am încercat pe toate, apoi le-am luat de la capăt, cu cacao, cu Neskuik, nimic nu a funcționat. M-am resemnat, mănâncă solide și bea apa. Când m-a văzut mai degrabă s-a comportat ca și cum i-a fost mai mult dor de mine, se temea sa nu mai plec. Nu m-a căutat foarte mult, a înțeles ca mama nu mai poate. As fi ales intarcarea blândă însă am mai încercat de câteva ori și nu a funcționat, cedam.

Îmi lipsesc momentul alături de el la san și poate ca mie mi-a fost mai greu decât lui pentru ca eram obișnuita sa ii ofer san mereu când se lovea, era mofturos, ii ieșeau dintii, etci.

Era pastila magica, ii calma orice durere. Acum vineii mângâie puțin și se joaca mai departe cu o tristete și o resemnare care ma doare.