Reteaua medicala privata | Medicover Romania

10 mituri de pierdere în greutate debunked. Shake proteic - 4 mituri despre înlocuitorii de masă, demontate!

Odată și pentru totdeauna Astăzi voi dezvălui top 10 MITURI pentru slăbit asta te-ar putea împiedica să obții corpul pe care ți-l dorești cu adevărat. Top 10 mituri ale pierderii în greutate dezmembrate, 1: pierderea în greutate este liniară.

Când oamenii încep să urmeze diete, cred adesea că vor putea slăbi 2 kilograme pe săptămână, în fiecare săptămână, la punct. Și pierderea lor în greutate va arăta ca o linie dreaptă. Adevărul este că aproape niciodată nu funcționează așa.

Este normal ca greutatea corporală să fluctueze, ceea ce face dificilă uneori măsurarea progresului. De exemplu, dacă ați luat o cină cu conținut ridicat de sodiu noaptea trecută, corpul dumneavoastră ar putea fi umflat dimineața, ținându-se la mai multă apă, ceea ce vă poate crește greutatea cu o lire sau două temporar.

Și dacă sunteți femeie, este normal ca greutatea corporală să fluctueze în timpul ciclurilor menstruale.

  • Top 10 MITURI privind scăderea în greutate Debunked, Broken ,; Prins; Odată pentru totdeauna
  • Pierderea în greutate presupune efectuarea unor mici schimbări de care te poți ține mai mult timp.
  • Ești sigur că trebuie să slăbești?
  • Top 10 mituri de întindere au fost dezbinate - Electronice și fapte
  • Mitul Consumul de apă adecvată și consumul unei alimentații bune nu au niciun efect asupra vergeturilor.

Este important să știți acest lucru, deoarece 10 mituri de pierdere în greutate debunked vă puteți lăsa descurajați dacă au trecut 3 zile și greutatea 10 mituri de pierdere în greutate debunked nu s-a schimbat. Acum, dacă au trecut zile și greutatea dvs. Dar ceea ce este cu adevărat important este că tendința dvs.

așa că glezna prietenei de slăbire

Și ceea ce se întâmplă adesea este că pierderea în greutate vine într-un fel de ciclu. Un fel de val.

DESCHIDEREA CERURILOR ÎN CASA TA - INFLUENȚA ASTRALĂ PENTRU PROSPERITATE - PUTERILE SECRETE

Așadar, ați putea merge o săptămână sau două fără a pierde în greutate Și apoi în următoarele două săptămâni vei pierde 5, 6, 7 lire sterline.

Așadar, atunci când încercați să slăbiți, nu vă concentrați complet pe ultimele câteva zile. Luați o imagine mai lungă și vedeți ce s-a întâmplat cu greutatea dvs. Uitați-vă la tendința generală de scădere în greutate și acest lucru vă va fi mult mai util. Top 10 mituri de pierdere în greutate dezmembrate, 2: o dietă este mai bună decât alta.

Acum acesta este jumătate mit, jumătate adevăr. Pe de o parte, unele diete vor funcționa mai bine pentru dvs. Dar asta nu înseamnă că dieta este, strict vorbind, mai bună decât o altă dietă. Dieta 1 ar putea funcționa mai bine pentru dvs. Lucrul care face ca o dietă să funcționeze este capacitatea sa de a crea un deficit caloric.

  • 10 mituri false despre pierderea în greutate
  • Deși se pare că iarna a fost întârziată, vara se apropie și, odată cu ea, reglaj fin pentru 'bikini operațiune'.
  • Pagina principala Cele mai mari 10 mituri ale dietei: adevărul despre pierderea grăsimilor și pierderea în greutate Atunci când prea mulți hormoni, jumătăți de cunoștințe periculoase și egoism intenționat se ciocnesc, acest lucru oferă terenul de reproducere perfect pentru mituri.
  • Sigur trebuie să slăbești 10 Mituri false - Bine și vegane
  • Oamenii din jurul tău îți vor oferi o mulțime de sfaturi pentru pierderea în greutate.

Și acesta este singurul lucru care face ca dieta să funcționeze pentru a vă ajuta să slăbiți. Deci, o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați nu funcționează, deoarece 10 mituri de pierdere în greutate debunked sunt răi Și există multe modalități diferite de a reduce aportul de calorii. Prin urmare: multe diete diferite care pot fi eficiente.

În sfârșit, ca disclaimer, permiteți-mi să spun doar că aici vorbesc doar despre diete inteligente, eficiente și complete din punct de vedere nutrițional. Dacă comparați o dietă reală, cum ar fi o dietă în stil mediteranean, cu dieta Doritos și Skittles, ei bine Top 10 mituri privind pierderea în greutate, dezvăluite, nr.

Cele mai mari 10 mituri dietetice Adevărul despre pierderea de grăsime; Slăbi

Înainte era un lucru popular să încerci să mănânci 6 mese mici pe zi, deoarece oamenii credeau că asta îți va crește metabolismul. Acum știm că acest lucru nu este adevărat. Ei l-au studiat și practic ceea ce se întâmplă este următorul: Consumul unei mese mici vă oferă un mic impuls de metabolism Dar consumul unei mese mai mari determină un impuls de metabolism mai mare. Așadar, consumul a 6 mese mici vă oferă același impuls de metabolism ca 3 mese care sunt de două ori mai mari.

Modificarea netă a metabolismului este zero. Și acest lucru este adevărat, deoarece stimularea metabolismului pe care o obțineți Și cu cât mâncați mai multe alimente, cu atât mai multă digestie are de făcut corpul.

Top 10 mituri de întindere au fost dezbinate

Top 10 mituri de pierdere în greutate dezmembrate, 4: Toate caloriile sunt create egale. Acesta este un alt jumătate de mit, jumătate de adevăr. Din punct de vedere tehnic, nu puteți mânca decât înghețată în fiecare zi și totuși să pierdeți în greutate.

tabata pierde grăsime

Atâta timp cât aveți un deficit caloric. Dar dacă te uiți la imaginea de ansamblu, unele calorii sunt mult mai utile în ceea ce privește pierderea în greutate. De exemplu, consumul a de calorii de broccoli va fi mai satisfăcător - vă veți simți mai plin - decât de calorii de înghețată ceea ce înseamnă 2 mușcături.

Broccoli are, de asemenea, mai mulți nutrienți, astfel încât corpul dvs. Un alt exemplu aici este proteina. Dacă mănânci de calorii de proteine, corpul tău va arde aproximativ 30 de calorii doar pentru a le digera. Acest lucru nu este valabil pentru grăsimi sau carbohidrați. De asemenea, proteinele vă mențin să vă pierdere în greutate ginoidă plini și vă ajută să vă păstrați mușchii slabi, astfel încât greutatea pe care o pierdeți să fie grăsimea corporală.

Cu siguranță NU veți obține aceste beneficii pe dieta Ben și Jerry. Top 10 mituri de pierdere în greutate dezmembrate, 5: arzătoarele de grăsime vă vor ajuta.

Cele mai mari 10 mituri ale dietei: adevărul despre pierderea grăsimilor și pierderea în greutate

Oamenii aruncă milioane de dolari pe toaletă cumpărând arzătoare de grăsimi. Acum este adevărat că unele dintre aceste suplimente vă pot ajuta să ardeți grăsimile Treceți peste arzătoarele de grăsime, economisiți-vă banii și cheltuiți-i în schimb pentru alimente sănătoase.

Top 10 mituri ale pierderii în greutate dezmembrate, 6: carbohidrații te îngrașă. Am vorbit despre asta acum doar un minut.

prea grasă trebuie să piardă în greutate

Da, este adevărat că carbohidrații rafinați, cum ar fi zahărul și pâinea albă etc. Cu toate acestea, carbohidrații nu sunt răi, iar eliminarea lor nu vă va determina să slăbiți în mod magic. Trebuie să fii în continuare cu un deficit caloric. Acestea fiind spuse, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați funcționează Am un alt articol pe această temă, pe care îl puteți citi aici: Top 10 mituri privind pierderea în greutate dezmembrate, 7: grăsimea te îngrașă.

Tot ce tocmai am spus despre carbohidrați se aplică și grăsimilor. Există alegeri slabe, cum ar fi grăsimile trans, pe care cu siguranță doriți să le evitați. Acestea fiind spuse, ai absolut nevoie să mănânci niște grăsimi sănătoase în dieta ta.

Au multe beneficii pentru sănătate, vă ajută să vă simțiți plini și sunt foarte importanți pentru a vă menține sănătos nivelul hormonilor. Și rețineți că grăsimile sunt mai dense din punct de vedere caloric decât alți macronutrienți. Deci, trebuie să aveți grijă să nu exagerați cu grăsimea. La fel ca în cazul carbohidraților, până la urmă totul se 10 mituri de pierdere în greutate debunked la calorii. Top 10 mituri privind pierderea în greutate dezacreditate, 8: Trebuie să mănânci micul dejun pentru a slăbi.

Am auzit asta de atâtea ori încât mă îmbolnăvește. Adevărul este că puteți sări peste micul dejun dacă doriți. Încă o dată, ceea ce contează cu adevărat sunt caloriile.

Oamenii au tendința să creadă că micul dejun vă va crește metabolismul - ei bine, noi am arestat deja asta, acesta era mitul nr.

Shake proteic - 4 mituri despre înlocuitorii de masă, demontate!

Dar, sincer, nu este adevărat. Puteți sări peste micul dejun și să mâncați în continuare cu moderare pe tot parcursul zilei. O mulțime de oameni o fac. De fapt, există o întreagă mișcare de dietă numită postul intermitent care se referă la NU mâncarea micului dejun. Am o serie din 3 părți pe tema postului intermitent, pe care o puteți consulta aici: Top 10 mituri privind pierderea în greutate, dezvăluite, 9: nu trebuie să țineți dieta atâta timp cât faceți mișcare.

Adevărul este, oameni, că nu puteți antrena o dietă proastă.

Mitul 5: Medicatia este cel mai bun mod de a trata afectiunile medicale ale unui pacient obez Mitul 1: Chirurgia bariatrica este periculoasa Progresele abordarii laparoscopice in chirurgia bariatrica, inclusiv procedurile de inel gastric, micsorare de stomac si bypass, au facut ca interventia chirurgicala sa fie mult mai sigura, mai putin invaziva, cu un timp de recuperare mai scurt fata de interventiile realizate in urma cu acum cativa ani sau zeci de ani, de exemplu. Ceea ce trebuie retinut este ca riscurile ce vin la pachet cu obezitatea morbida sunt mult mai mari decat riscurile unei interventii chirurgicale pentru scadere ponderala. Oricum ar fi, este tot un mit. Iata si de ce.

Ai putea să te antrenezi 2 ore pe zi, în fiecare zi, și totuși să nu slăbești dacă mănânci prea mult. Și credeți-mă: suntem cu toții, cu toții, capabili să mâncăm mai mult decât calorii decât putem arde.

Așadar, exercițiile fizice sunt grozave, dar dacă vrei să slăbești, trebuie să faci din dieta ta prioritatea.

Mai am o postare pe acest subiect, 10 mituri de pierdere în greutate debunked care o puteți citi aici: Top 10 mituri de slăbire, Cu cât ești mai slab sau mai subțire, cu atât ești mai sănătos. Acum, da: este adevărat că obezitatea este legată de tot felul de boli cronice, cum ar fi bolile de inimă, diabetul și cancerul.

DAR: asta nu înseamnă că mai slab este întotdeauna mai sănătos. Există o linie care separă excesul de greutate și obezitatea de a fi o greutate sănătoasă.

În general, considerăm că această linie este în jurul unui IMC de IMC nu este o măsurare perfectă în niciun caz, dar acesta este un alt subiect.

Deci, atâta timp cât vă aflați sub această linie, atâta timp cât vă aflați într-o greutate sănătoasă, atunci nu există niciun beneficiu real pentru SĂNĂTATE de pierdut în greutate. Există și alte beneficii: arăți mai bine, s-ar putea să ai performanțe sportive mai bune, s-ar putea să te simți mai încrezător Și, de fapt, dacă devii PRAI slab Ai putea începe să devii subnutrit pentru că nu mănânci suficient.

Adevărata diferență între greutatea supraponderală și cea sănătoasă are legătură cu UNDE corpul tău îți depozitează grăsimea. Dacă aveți o mulțime de grăsime viscerală, care este grăsime corporală între organele voastre, ACEASTA este cea foarte rea, nesănătoasă, cu tot felul de riscuri pentru sănătate. Dar dacă aveți doar grăsime subcutanată, tipul de grăsime care se acumulează sub piele, este mai mult o problemă cosmetică.

Ți-a plăcut acest post? Amintiți-vă, uneori este nevoie doar de o mică schimbare pentru a începe să slăbiți mult mai repede și mai eficient decât înainte. Așadar, nu subestimați puterea de a elimina aceste mituri de slăbire! Nu vă mai pierdeți timpul cu aceste 10 credințe contraproductive de slăbire 10 mituri de pierdere în greutate debunked începeți să urmați un sistem Dovedit pentru a pierde în greutate și pentru a obține cea mai bună formă a vieții dvs.