Articole recomandate din categoria Diete de slabit

Dieta d. a. s. h. Dieta DASH - cum obții un abdomen plat în 2 săptămâni

Instrumente de sănătate

Dieta DASH este unul dintre cele mai sănătoase regimuri de slăbit, pentru că vă ajută să pierdeți în greutate, să vă reglați nivelul colesterolului și tensiunea arterială și să țineți la distanță diabetul.

Dieta DASH este ideală dacă vreți să scăpați mai ales de grăsimea din zona abdominală și vă poate ajuta să obțineți un abdomen plat în numai două săptămâni.

Regimul a fost perfecționat de medicii din S. DASH sau Dietary Approaches to Stop Hypertension încurajează alimentația sănătoasă, printr-un regim bogat în nutrienți, dar sărac în sodiu.

  1. Cel mai bun regim din lume: DASH - meniul pentru o saptamana! - Slab sau Gras
  2. Dieta DASH – reguli, beneficii pentru inima, meniuri pe zile

Dieta DASH este susținută de Asociația Americană a Inimii, iar specialiștii susțin că vă ajută să preveniți boli precum: diabetul, afecțiuni cardio-vasculare, osteoporoză, infarct și câteva tipuri de cancer. Regimul DASH este împărțit în două faze: în primele două săptămâni scopul este pierderea în greutate, iar în faza a doua - menținerea greutății la care ați ajuns.

dieta d. a. s. h efectul de ardere a grăsimilor

Ce mâncăm? Dieta DASH este un regim destul de permisiv, în care nu trebuie să vă înfometați sau să numărați caloriile, ci cantitatea de sodiu din alimente. Alimentele de bază sunt fructele, legumele, lactatele dieta d. a.

Tocană de cod, cu varză kale, mazăre verde și orez brun Prânz Risotto cu carne de pui, dovleac, varză kale și roșii deshidratate Prânz Ardeii umpluți cu mei, roșii și dovlecel Prânz Gnocchi de tofu cu iaurt de soia și zmeură Prânz Paste cu somon, roșii și semințe de dovleac Prânz Cod la cuptor, servit cu orez negru și legume Prânz Supă cremă de cartof dulce cu chiftele de carne decurcan Prânz Cartof dulce umplut cu fasole roşie, țelină, morcov şi roşii Mic dejun Brânză de vaci cu roșii, castravete, ridiche și ceapă verde conținut scăzut în grăsimi Mic dejun Terci di fulg de ovăz pe lapte cu felii de portocale și semințe de floarea soarelui. Mic dejun Terci din fulgi de ovăz pe lapte cu banană, alune și praf de cacao Mic dejun Budincă de mei pe lapte de migdale cu esență de vanilie, căpșune și nuci. Mic dejun Sandvișuri cu sardine, roșii deshidratate și ardei Mic dejun Brânză de vaci cu somon, roșie și ceapă verde conținut scăzut în grăsimi Mic dejun Terci de hrișcă pe lapte cu rodie și nuci Mic dejun Mămăligă cu iaurt, sirop de arțar, nuci macadamia, quinoa și fructe Cină Săndvișuri cu mușchiuleț copt de porc, roșii și germeni de semințe Cină Pastă de fasole albă și rucola Cină Tortilla cu carne dieta d. a. s. h pui cu frunze desalată, castravete, roșie, ardei și sos de usturoi Cină Clatite cu dovlecei, ardei și vinete Cină Salată cu varză kale, smochine și nuci caju Cină Sandvișuri cu șuncă, avocado, roșie și ceapă verde Cină Salată de quinoa, tofu și păstăi verzi Cină Cartofi copți cu năut și pastă de avocado Gustare de după-amiază Sandvișuri cu șuncă și ridiche Gustări Salată de legume cu năut, ardei gras și frunze de pătrunjel Gustare de dimineață Sandvișuri cu șuncă, roșie și cremă de brânză.

s. h în grăsimi, cerealele integrale, dar și pește și pui, precum și o cantitate moderată de nuci și semințe.

  • Sunt obez cum pot pierde in greutate
  • Cu toate ca a fost conceputa in principal pentru a reduce nivelul presiunii arteriale si a nivelului de colesterol, dieta DASH s-a dovedit a fi si o formidabila metoda de slabit.

Cereale: pâine, cereale integrale, orez, paste. O porție corectă nu trebuie să depășească 30 de grame de cereale în stare uscatărespectiv 65 de grame de orez sau paste gătite. Alegeți cerealele integrale, pentru că au mai multe fibre și substanțe nutritive decât cele rafinate. Nu combinați cerealele cu dieta d. a.

Faza II in dieta Dash

s. h precum unt, smântână sau brânză. Legume: morcovi, broccoli, roșii, cartofi dulci, orice fel de legume și frunze verzi.

dieta d. a. s. h smoothie sănătoasă ușoară pentru pierderea în greutate

Legumele sunt bogate în vitamine, fibre și minerale. Puteți include legumele în multe rețete, nu doar ca garnitură pentru carne.

Dieta DASH, reguli și beneficii pentru inimă

O porție de orez brun cu legume este o alegere foarte inspirată pentru prânz. Puteți opta pentru legume proaspete sau congelate, ambele sunt permise.

Dacă alegeți legumele congelate, aveți grijă să nu aibă sare adăugată.

  • Pierde încărcături de greutate rapidă
  • Autor: Dr.

O porție corectă poate fi un fruct de dimensiune medie sau jumătate de pahar de fresh. Puteți opta și pentru fructe congelate, dar aveți grijă să nu aibă zahăr adăugat. Feriți-vă de sucurile de fructe din comerț, pentru că au o cantitate mare de zahăr.

The BEST diet for patients with HYPERTENSION: DASH DIET

Puteți mânca fructele ca desert sau ca gustare, în combinație cu iaurt degresat. Lactate: lapte, iaurt, brânză, iaurt de băut - toate sunt surse importante de calciu, vitamina D și proteine. Optați pentru lactate sărace în grăsimi, doar acestea sunt permise în dieta DASH.

Principiile de baza ale dietei DASH

Dacă aveți intoleranță la lactoză, puteți opta pentru produse fără lactoză. Carnea este o sursă foarte bună de proteine, vitamina B, fier și zinc.

Eliminați pielea și grăsimea de pe carne înainte de a o găti.

dieta d. a. s. h intervenții privind pierderea în greutate la adulți

Puteți prepara carnea pe grill, grătar, la cuptor sau fiartă, dar nu prăjită în ulei. Alegeți pește bogat în Omega 3, precum somon, hering sau ton. La aceste alimente trebuie să aveți grijă la porții. În cazul nucilor și semințelor, cantitatea corectă este cât puteți cuprinde în pumn.

dieta d. a. s. h ciroza primară biliară poate provoca pierderea în greutate

Avocado, maioneza făcută în casă, untul, dressingul pentru salată sunt permise, cu condiția să nu depășească lingurițe la o masă. Evitați grăsimile trans, precum margarina, maioneza vegetală și citiți cu atenție etichetele la sosurile din comerț.

Informatii generale

Dulciuri: acestea sunt permise în dieta DASH, în cantități mici. Sorbet, înghețata de fructe, jeleul, bomboanele și prăjiturile low fat pot fi consumate în cantități mici, de câteva ori pe săptămână. Cât slăbești?

dieta d. a. s. h sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi

Dieta DASH nu garantează neapărat o pierdere spectaculoasă în greutate, cât un stil de viață sănătos.