Exercitați mușchii spatelui acasă - Sfaturi -

Cum să ardeți burta și spatele din spate, Squats: excelent pentru coapsele și coapsele ferme

Înainte de a începe, încălzește-te cu o încălzire de 6 minute.

Dr. PALEA OVIDIU NICOLAE | Pune o intrebare medicului | Provita

După antrenament, răciți-vă cu o întindere de 5 minute. Squats: excelent pentru coapsele și coapsele ferme Faceți 2 seturi de 15 până la 24 de repetări repetări. Stai cu lățimea de umeri cu picioarele depărtate și cu mâinile în jos de părțile laterale, sau întinse în față pentru un echilibru suplimentar Coborâți-vă îndoind genunchii până când sunt aproape în unghi drept, cu coapsele paralele cu podeaua Sfat: țineți spatele drept și nu lăsați genunchii să se întindă peste degetele de la picioare.

Lunges: excelent pentru coapsele și coapsele ferme Faceți câte un set de 15 până la 24 de repetări cu fiecare picior.

Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute

Stai într-o poziție despărțită, cu piciorul drept înainte și piciorul stâng în spate Îndoiți încet genunchii, coborând într-o lunge până când ambele picioare sunt aproape în unghi drept. Păstrând greutatea pe călcâi, împingeți înapoi până la poziția de pornire Sfat: țineți spatele drept și nu lăsați genunchii să se întindă peste degetele de la picioare. Vitelele cresc: excelent pentru picioarele și vițeii în formă Faceți 2 seturi de 15 repetări. Puneți mâinile pe un perete sau pe un scaun pentru stabilitate.

Stai drept, dar evita să-ți blochezi genunchii Treceți încet pe degetele de la picioare, ridicându-vă călcâiele de pe sol, apoi coborâți încet călcâiele în jos Sfat: pentru mai multe provocări, faceți ca vițelul să se ridice departe de perete și cu o greutate în fiecare mână, cum ar fi 2 sticle de apă.

Poduri: excelent pentru bunuri ferme Faceți 2 seturi de 15 până la 20 de repetări. Întindeți-vă pe spate cu genunchii îndoiți și călcâiele aproape de fund.

Dr. PALEA OVIDIU NICOLAE

Picioarele tale trebuie să fie lărgite ale umerilor și separate pe podea. Ridicați șoldurile în sus pentru a crea o linie dreaptă de la genunchi la umeri. Pe măsură ce veniți, strângeți-vă mușchii cum să ardeți burta și spatele din spate și fesieri.

xymogen i5 pierdere în greutate

Sfat: nu lăsați genunchii îndreptați spre exterior. Crizele de stomac: grozave pentru absuri puternice Faceți 2 seturi de 15 până la 24 de repetări.

Account Options

Culcați-vă pe spate, genunchii îndoiți și mâinile în spatele urechilor. Ținând spatele inferior apăsat pe podea, ridicați omoplatele la cel mult 3 centimetri de podea și coborâți încet în jos Sfat: nu-i trageți gâtul în piept în timp ce vă ridicați și nu folosiți mâinile pentru a trage gâtul în sus.

Oblici: excelent pentru tonifierea mânerelor de dragoste Faceți un set de 12 până la 24 de repetări pe fiecare parte.

Culcați-vă pe spate, cu genunchii îndoiți și împreună, și cu picioarele de pe podea. Puneți mâna dreaptă în spatele urechii drepte și întindeți brațul stâng afară.

100 povestiri de succes în pierdere în greutate

Ținând spatele inferior apăsat pe podea, ridicați omoplatele de pe podea și ondulați-vă corpul superior nlp postări de succes în greutate diagonală peste piept spre genunchiul stâng și coborâți în jos Spate ridică: excelent pentru o postură bună Faceți 2 seturi de 15 până la 24 de repetări. Culcați-vă pe piept și așezați-vă mâinile lângă temple sau întinse în față pentru mai multe provocări.

nu pot pierde în greutate în perimenopauză

Ținând picioarele împreună și picioarele pe pământ, ridicați umerii de pe podea nu mai mult de 3 centimetri și coborâți încet în jos Cum să ardeți burta și spatele din spate țineți un gât lung și priviți în jos în timp ce efectuați exercițiul.

Acum răciți-vă cu această rutină de întindere și răcire de 5 minute.

21 ziua fixă 3 zile subțire