Whey vs. Cazeină pentru scăderea în greutate - Sănătate -

Caseina ajută la pierderea grăsimilor. Bazele proteinelor din lapte

Proteina cazeină este digerată lent, în timp ce proteina din zer este digerată rapid. Asta înseamnă că furnizează toți aminoacizii esențiali de care organismul are nevoie pentru creștere și repararea testurilor.

Alimente care te ajuta sa slabesti, cartofii 5.

Există două forme principale de cazeina : - Cazeina micelară: Aceasta este cea mai populară formă și este digerată lent. Cazeina este o proteină lactată cu digestie lentă consumata adesea ca supliment. Mai multe studii au arătat că ajută la creșterea musculara, refacerea musculara, pierderea grasimii aducand totodata si alte beneficii organismului.

O portie de 33 de grame de pulbere de cazeina conține 24 de grame de proteine, 3 grame de carbohidrați și 1 gram de grăsime.

Brânza este mai bine absorbită de corp în comparație cu brânza de vaci, dar există și o nuanță nesemnificativă în brânză - acesta este un conținut ridicat de grăsimi, va părea cuiva un dezavantaj, dar pentru cineva, dimpotrivă, un avantaj al acestui produs. Datorită cazeinei, laptele și produsele lactate au o valoare nutritivă atât de mare.

Poate conține, de asemenea, diverși micronutrienți cum ar fi calciuldar compoziția exactă variaza în funcție de producator. Cazeina este binecunoscută ca o proteină cu eliberare lenta datorită ratei sale arderea grăsimilor în piept absorbție incetinita în intestin.

Whey vs. Cazeină pentru scăderea în greutate

Aceasta înseamnă că îți hrănește celulele cu aminoacizi la un nivel scăzut pe o perioadă lungă de timp. Îți poate ajuta celulele să sintetizeze proteine, chiar și în perioadele în care corpul tău ar putea, în mod normal, sa isi procure energia din masa musculara, cum ar fi atunci când nu ai mai mâncat de ceva timp.

curățați 9 zile 6 fără pierdere în greutate

Din acest motiv este intalnita si sub denumirea de produs,anti-catabolic''si ajută la reducerea descompunerii musculare. Diverse studii efectuate au demonstrat rata lenta de digestie a cazeinei in comparatie cu digestia proteinei din zer.

Ce alimente conțin proteine ​​de cazeină?

Un astfel de studiu s-a efectuat cu doua grupuri de persoane, participantii dintr-un grup au primit ca supliment alimentar cazeina iar cel de-al doile grup a primit proteina din zer. Pentru a monitoriza viteza de digestie a celor doua proteine s-a urmarit pentru o perioada de 7 ore nivelul aminoacizilor din sange, in apecial al leucinei, aminoacid important pentru organism.

  • Cel mai bun kit suplimentar de pierdere în greutate
  • Ce alimente conțin proteine ​​de cazeină? - Alergeni June

La aceste persoane s-a remarcat o crestere initiala a nivelului de leucina in primele ore dupa care acest nivel a fost redus constant pe parcursul celor 7 ore, acest fapt dovedind digestia lenta a cazeinei comparativ cu proteinele din zer. Din cauza acestei eliberari lente a aminoacizilor se prefera consumarea cazeinei înainte de culcare pentru a ajuta la recuperare și pentru a reduce descompunerea proteinelor din mușchilor în timpul somnului.

Un alt studiu a comparat trei grupe de persoane : un grup a consumat cazeina, al doilea grup proteina din zer iar al treilea a fost un grup placebo.

Totul despre cazeină și proteinele „de noapte” 😴 - GymBeam - Fitness Academy

Cercetătorii au descoperit că persoanele din grupul care a consumat cazeină a înregistrat o dublă creștere musculară și o triplă pierdere de grăsime în comparație cu grupul placebo. Grupul de cazeină a înregistrat, de asemenea, mai multe pierderi de grăsime decât grupul care a consumat proteina din zer.

Într-un alt studiu, un shake proteic de cazeină înainte de culcare a ajutat bărbații care se antrenează in forța să crească dimensiunea fibrelor musculare de tip 2 cu 8,4 cm2 în grupul care a luat suplimentului, comparativ cu 4,8 cm2 în grupul care a efectuat doar antrenament.

Alimente bogate în cazeină

Beneficiile consumului de cazeina : Este anti-catabolica : reduce descompunerea proteinelor in organism datorită ratei sale de digestie lentă și furnizării susținute de aminoacizi celulelor musculare. Culturistii si caseina ajută la pierderea grăsimilor folosesc acest supliment de zeci de ani.

Cel mai important, oferă o cantitate mare de leucină, care inițiază sinteza proteinelor musculare.

l tirozin arzător de grăsime

Dacă consumi doar o cantitate redusă sau moderată de proteine, cazeina te poate ajuta să impulsionezi creșterea mușchilor prin simpla creștere a aportului de proteine. Acest proces are loc zilnic când corpul are un consum redus de energie și aminoacizi. Este accelerat în timpul caseina ajută la pierderea grăsimilor fizice sau cand are loc o pierdere în greutate.

ritalin vă provoacă să pierdeți în greutate

Din acest motiv, cazeina este adesea folosită noaptea pentru a preveni descompunerea proteinelor care poate apărea, deoarece treceți printr-o perioadă relativ lungă fără mâncare în timp ce dormiți. Unele studii sugerează că poate oferi beneficii antibacteriene și de crestere a imunitatii și poate reduce tensiunea arterială mare. Pierderea de grăsime: Un studiu ce a avut loc pe parcursul a 12 săptămâni a constatat că pierderea medie de grăsime în rândul persoanelor care au luat suplimentul a fost de trei ori mai mare decât la un grup placebo.

Are cazeina efecte secundare nocive? Studiile și recenziile directe au evidențiat faptul că nu există efecte negative la persoanele sănătoase.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor

Singura excepție sunt cei cu afecțiuni renale sau hepatice acute, care au nevoie de o reducere a aportul de proteine. Dacă luați linguri de cazeină pe zi, atunci este foarte puțin probabil să obțineți efecte secundare notabile, cu atât mai puțin grave. Totusi, exista caseina ajută la pierderea grăsimilor sunt alergice la cazeină sau intolerante la lactoză, care se găsește adesea în cantități mici in cazeina.

Pentru aceste persoane consumul este contraindicat.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

Un numar mic de persoane pot prezenta balonare sau alte simptome digestive, dar acest lucru depinde de individ. Ca și zerul, proteina de cazeină este foarte sigură pentru consumul uman. După cum s-a discutat mai sus, poate avea chiar și câteva avantaje impresionante pe termen lung pentru sănătatea ta.

  • Cum să pierzi grăsimea suplimentară din burtă
  • Ce alimente conțin proteine ​​de cazeină?? - Animale

Praful de proteină din cazeină este o sursă de proteine de înaltă calitate, de asemenea foarte convenabilă. Dacă îl luați înainte sau după un antrenament, atunci este bine să folosiți o formă cu digerare mai rapidă precum hidrolizatul de cazeină - sau puteți lua pur și simplu proteine din zer.

sănătatea femeilor pierde în greutate într o săptămână

Cazeina o puteti consuma ca supliment in timpul zilei sau seara, inainte de culcare cu un pahar mare de lapte. Doza zilnica de cazeina consumata trebuie corelata cu aportul de proteine din alimentatie si suplimente.

pierderea în greutate provoacă bradycardia

Nu veți fi dezamăgiți dacă încercați. Sursa : www.